Aktywne Wpisy
ataeB +31
Wyświetliła mi się ostatnio na insta reklama, że szukają modelek do kampanii jakiejś bieliźnianej. Napisałam, że jestem zainteresowana. Kazali mi wysłać swoje portfolio. Co to znaczy? Nie miałam nigdy sesji zdjęciowej.
#pytanie #mirabelkopomusz #kiciochpyta #modelki #sesja #fotografia
#pytanie #mirabelkopomusz #kiciochpyta #modelki #sesja #fotografia
lajsta77 +231
Ale właśnie jeblo kategoria 4 w Florydę, 220 km/h, w porywach 260 km/h, woda o ponad metry wysokości ma się podnieść. Stolica dostanie a Wybrzeże niestety zmiecie, pierwsze relacje będą za 7 godzin jak się będzie robić jaśniej #usa #floryda #huragan #lajstawusa
Tymczasem Europa i Azja. Przekonali się, że jak masz szybkie połączenie kolejowe mniejszego miasta z większym, to zmniejsza presję do migracji. Można mieszkać w mniejszym i dojeżdżać. W polskich warunkach to nikogo. Najważniejsza są tory dla Warszawy, pomiędzy największymi miastami.
#nieruchomosci
@N331: Jeśli jesteś gotowy płacić kilkadziesiąt (lub nawet 100+ w przypadku KDP) PLN za bilet w jedną stronę - jasne.
@N331: Chyba nie zrozumiałeś. Nawet, gdybyś płacił "tylko" 40 zł w jedną stronę (przy KDP to będzie marzenie ściętej głowy), to miesięcznie przy pracy stacjonarnej wydasz około 1600 PLN li tylko na bilety kolejowe.
Ja tam bym wolał płacić te 1600zł więcej za ratę za mieszkanie, niż oddawać PKP. Tym bardziej, że ceny biletów będą rosnąć razem z kosztem
No to z mojej perspektywy, sytuacje z życia wzięte:
Wyjazd wakacyjny #1 - start z Warszawy
Wyjazd wakacyjny #2 - start z Warszawy(obydwa wyjazdy autokarem)
Koncert ulubionego zespołu, w Polsce raz na 1-3 lata - przejazd przez Warszawę
Pokazy lotnicze - przejazd
@Yuri_Yslin: tu nie chodzi o ratunek polski powiatowej, a miast z top 8-20. By je rozwiązać. Bo zmierzamy do tego, że w Polsce będzie tylko 5 miast. Gdańsk, Warszawa, Krajów, Wrocław i Poznań, a za nimi długo, długo nic. Wtedy to dopiero będą ceny mieszkań. A infrastruktura miasta wytrzyma oklejanie kolejnych osiedli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@N331: Już kiedyś o tym gadaliśmy. Jest o wiele łatwiej zorganizować jedno duże miasto, niż pięć mniejszych. Dlatego urbanistyka walczy z ROZLEWANIEM miast, a nie z ich centralizacją. Kraj to to samo, tylko w większej skali. O wiele łatwiej jest zrobić taką Warszawę czy Kraków przyjaznymi do życia poprzez budowę/rozbudowę metra, niż odtwarzać wygody tych
@Yuri_Yslin: Bilet sieciowy kwartalny na IC Łódź Fabryczna - Warszawa Centralna kosztuje 1318zł bez żadnej zniżki, całe 440 zł miesięcznie. Maksymalnie można go kupić na trasę do 240 km.