Aktywne Wpisy

walokid +9
Robiłem koledze #elektryka w domu, a nie jestem elektrykiem. Łączyłem kable na kostki wago bo najłatwiej się spina i rozpina, ale kiedyś mi jeden spec mówił że to fuszerka jest i lepiej zaciskać przewody albo łączyć na kostki skręcane. Jakie macie zdanie na ten temat?
#majsterkowanie #walokidmajstruje
#majsterkowanie #walokidmajstruje
źródło: wago
Pobierz
delli44 +647
UWAGA! Przedstawiamy najnowszą mapę Wypoku! #heheszki
źródło: 65feef06d4e4add0933bd08928308da5
Pobierz

Jestem zwykłym, przeciętnym gościem który nie lubi wielkich imprez i nie wiem gdzie szukać. Jakieś 5 lat temu jakaś ciocia powiedziała mi, że jej córka znalazła chłopaka przez internet to i mnie się uda. Założyłem tego Tindera i efekty mizerne.
#tinder #rozowepaski #pytanie
@Maxior99 a mam inny wybór? W pracy nie ma dziewczyn. Studia zaoczne które już kończę i dziewczyn też nie ma na kierunku. Na kurs tańca próbowałem się zapisać (do kilku szkół żeby nie było) i dostałem odpowiedź "spadaj na drzewo. Dopóki nie będziesz mieć partnerki nie masz po co tu przychodzić". Nie wiem, mam chodzić po mieście i zapraszać
Chociaż ja np. po prostu na discordzie się zgadałem z dziewczyną w gierce i tak się już ciągnie drugi, zaraz trzeci rok.
1. Aplikacje randkowe to gówna i wyciągarki kasy - czasem komuś się coś tam uda, są też ludzie co szukają szybkiego seksu i też się udaje. Generalnie jednak dla zwykłego i przeciętnego gościa to jest pułapka i tona kupy do przewalenia. Poza tym tam siedzą też specyficzne laski, czasami takie z problemami, jakieś borderki albo takie
Kilka lat temu było dużo łatwiej
W tej chwili główna funkcjonalność aplikacji randkowych to wyciąganie hajsu od zdesperowanych facetow
W każdym innym miejscu , będzie łatwiej niz tam
@RitmoXL znajomych już nie mam, a w pracy jak wspomniałem nie mam jak. I co, przez następne 60 lat żyć samotnie? Wracać do pustego domu?