Wpis z mikrobloga

#simracing #granturismo

pogralem 2 tyg, wkrecilem sie i mysle czy nie zmienic od razu T300 na fanateca dd pro, myslicie ze jest sens czy w jakis inny model lepiej ladowac? jeszcze moge na luzaku zwrocic kiere i tak rozkminiam czy bedzie przeskok jakosciowy i w odczuciach z kiery, co myslicie/polecacie?
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@z-a-k: jak ci stać i zarabiasz dobrze to kup sobie. Ważniejsze teraz od zmiany kiery są pedały one robią robotę. Dużego przeskoku na kierownicy nie zobaczysz jak przeskok pedałów.
  • Odpowiedz
  • 0
@CorniMati: mowisz? kazdy opowiada ze direct drive to inna jakosc, kompletnie inne wrazenia itd. jestem casualowcem totalnym w tym gatunku (ale sie wkrecilem) wiec tam to srubowania czasow jeszcze mi daleko, az taki przeskok jest na pedalach? w czym to sie objawia? poki co w tych stockowych z thrustmastera odczucia mam ze gaz jest dosc plynny, chyba powinien miec lekkie zahamowanie po wcisniecniu tego mocniej w ziemie na danym zakresie,
  • Odpowiedz
@z-a-k: chodzi o powtarzalność i lepsze czasy osiągasz z lepszymi pedałami. Ja też nie jestem ekspertem. Jednak po 2 tyg zmiana kierownicy to za szybko dlatego napisałem jak cię stać to kup jak nie to pograj na t300 bo to świetna kiera.
  • Odpowiedz
  • 0
@CorniMati: no to nie problem, kiere wzialem i tak dla testow na sprawdzenie czy sie wkrece. wzialem od razu shifter ktory mi nie pasuje, jak to zwroce to roznica miedzy dd pro cenowa nie jest jakas nie wiadomo jaka. co masz na mysli z powtarzalnoscia w pedalach, w czym sa lepsze i w ogole na jakim sprzecie smigasz?
  • Odpowiedz
  • 0
@Leniek: co masz na mysli z trudami? co do mozy to patrzylem ale zalezy mi zeby to smigalo na pc i ps5 a moza dziala przez jakies zewnetrzne przejsciowki ktore niekoniecznie wszystko wspieraja itd, jakos nie chce mi sie z tym babrac. pewnie gdybym celowal tylko w pc to bym mocno myslal nad mozą (bo juz myslalem tez o tym)
  • Odpowiedz
co masz na mysli z trudami?


@z-a-k: boja prawne, próby wrogiego przejęcia, co za tym idzie niepewna przyszłośc firmy a i problemy z jakościa i dostawami z ostatnich czasów

A, pod PS5, no to wybór mocno ograniczony, ale osobiście to bym się po prostu wstrzymał i obserwował co się dzieje z fanateciem
  • Odpowiedz
chodzi o powtarzalność i lepsze czasy osiągasz z lepszymi pedałami.

@z-a-k Dokładnie. Lepsze pedały to też większa precyzja, a jest ona potrzebna przy trail braking. Dodatkowo dostajesz dużą możliwość ustawienia setu pod swoje nogi/stopy i dostosowanie siły nacisku.

wkrecilem sie i mysle czy nie zmienic od razu T300 na fanateca dd pro

@z-a-k: Jeśli naprawdę się zajarałeś do dozbieraj do simucube( ͡~ ͜ʖ ͡°) Przechodziłem chyba podobną drogę i tylko
  • Odpowiedz
@z-a-k: teraz dopiero zobaczyłem, że ps5 i granturismo. Dla tego zestawu to już niekoniecznie simucube.

co masz na mysli?

@z-a-k: Bardzo słaby support, wręcz tragiczny( _) Mogliby uczyć się od Heusinkvelda.
Przesiadłem się z T150 na DD 8NM i to był przeskok, ale z czasem rosła moja irytacja. Dziwnie mi się prowadziło auto, nie rozumiałem, "dlaczego akurat teraz, samochód jedzie tak, a nie inaczej". Zachowanie
  • Odpowiedz
@z-a-k: Niestety nie pomogę, bo ja latam na tylko na pc. Musi być to i to? Nie lepiej tylkp pc? Więcej możliwości( ͡° ͜ʖ ͡°) Możesz iść w acc (lfm), czy iracing, jeśli masz w planach ścigać się z innymi, a tam jest fajne community.
  • Odpowiedz
@z-a-k: pod PS5 jest bida w tej kategorii, jedynie Fanatec kładący lache na klientów i stojący przed widmem upadku. Sytuacja może się poprawić za jakiś czas jeśli Corsairowi uda sie przejąć Fanateca
  • Odpowiedz
@z-a-k zawsze kierownica Direct Drive będzie lepsza od tej na pasku czy kołach zębatych. Zaczynałem od zębatej, potem paskowa i teraz mam dd. Za każdym przejściem różnica na plus.
  • Odpowiedz
@z-a-k > dd pro z 8nm dd i pc/ps5 wygląda good

Ja na takim secie śmigam na obu platformach, które wymieniłeś i jest git, dobre daje odczucia. Zasilacz do 8Nm możesz kupić za kilka stówek na allegro czy coś.
  • Odpowiedz