@CH3j: Teraz dochodzi już do tego, że reklamy gier mobilnych W OGÓLE nie przypominają samych gier, nawet tematyką. Ba, w reklamie może być gameplay z zupełnie innej gry. Po prostu algorytmy testują, które filmiki z gier powodują najwięcej pobrań danej gry, a które gry po odpaleniu najlepiej nakłaniają do kupowania mikrotransakcji, jak już ktoś odpali daną grę. I często to są 2 zupełnie inne gry, ale firmy mają w dupie
@lewoprawo: ta, i jeszcze te trailery w których lamią tak niemiłosiernie, ze sie zastanawiasz co za Maciek z Klanu w to gra i aż cię korci żeby ściągnąć i pokazać im jak się gra. Ściągasz i c--j, jest całkiem inna gra xD Różnica jest dosłownie jakbyś ściągnął Heroes 3 a tu Need for Speed.
Po prostu algorytmy testują, które filmiki z gier powodują najwięcej pobrań danej gry, a które gry po odpaleniu najlepiej nakłaniają do kupowania mikrotransakcji, jak już ktoś odpali daną grę. I często to są 2 zupełnie inne gry, ale firmy mają w dupie