Wpis z mikrobloga

@iluvmypickle: Gpt 5 to będzie gwóźdź do trumny tej branży, aczkolwiek to ile zarabialiśmy do innych zawodów to wynagradza, bo to aż wręcz chore, że ja z 2 latami doświadczenia, bez studiów klepie sobie z wygodnego mieszkanka i 20k wpada miesięcznie
  • Odpowiedz
@kuba181797 gpt 5 moze jeszcze nie, ale gpt 6 ktora pewnie bedzie za rok, to juz totalnie pozamiata rynek.

Gpt5 pokaze biznesowi, ze mozna zamienic junioroow i slabych midow w narzedzie, gdzie kod jest produkowany szybciej i sprawniej. Oczywoscie czlowiek musi sprawdzic, wkleic, cos poprawic ale bedzie szybciej. A gpt6 to juz w ogole petarda.

Beda duze zwolnienia
  • Odpowiedz
  • 0
@smk666: W kołchozie to chociaż robisz coś bardziej pożytecznego niż klepanie CRUDA którego nikt nie będzie używał

Mi osobiście wstyd jest mówić rodzinie że jestem programistą, zawsze mówię że jestem "informatykiem", chcę żeby myśleli że składam ludziom komputery. Programista cieszy się mniejszym szacunkiem niż nauczyciel czy polityk.

Pracownik kołchozu > .... > Dziwka zarabiająca na OF > ... > Robol programista


Więc nie pyskuj bo ci nie wyśle 10 żetonów
  • Odpowiedz
@iluvmypickle
A co mnie to obchodzi czy to w ogóle jest pożyteczne? Firmy chcą tyle płacić za tę robotę to płacą, ich sprawa a jak chcę się realizować i zrobić coś namacalnego to idę do warsztatu zbudować z drewna jakiś fajny mebel do domu. Warto tu nadmienić, że warsztatu kupionego z domem i wyposażonego w rozmaite narzędzia i maszyny za pieniądze z klepania “bezużytecznych CRUDów” w piżamie i bamboszach.

Z roboty
  • Odpowiedz
  • 0
@vasili-lomachenko123: nawet nie próbuje nikogo zniechęcić - mądry już dawno się zorientował co się święci jak w 2022 każdy magazynier wchodził do branży i już wtedy szukał planu B, a głupi dalej będzie kupował kursy i bootcampy i mówił że się da bo kuzyn szwagra koleżanki siostry dostał pracę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz