Wpis z mikrobloga

  • 2
@dratev jest to bardzo dobry pomysł.
Chociaż wolałbym Softa. W RF jest bardzo głośno przy otwartym dachu i trochę większej predkosci:)
  • Odpowiedz
  • 0
@jedmar: Własnie jakoś hard top bardziej do mnie przemawia. Warunki atmosferyczne czy to słońce czy deszcze czy mrozy w zime pewnie jakos są w stanie uszkodzić ten materiał. A z czego wynika w sumie ta cisza na korzyść softa? Jakieś zawirowania powietrza przez ten "reling" targi? No i pewnie Targa jest też cichsza od softa przy zamkniętym dachu?
  • Odpowiedz
  • 2
@dratev wiatr odbija się od dachu targi w RF. Obczaj filmy na YT jest ten temat.

Soft w zimę to naprawdę żaden problem jeżeli masz garaz:) te dachy są turbo wytrzymałe.
  • Odpowiedz
@dratev: nie kupuj RFa. Nie masz w tym uczucia jazdy kabioletem i do tego wiatr Ci leci nad głową,a nie we włosy i jest cięższy. Jedyny plus RFa to wygląd. Buda Ci szybciej zardzewieje niż materiałowy dach się popsuje, tym bardziej, że chcesz jeździć w zimę. Jedynie musisz go co roku konserwować, ale to tylko kupienie butelki spraya do konserwacji i użycie go.
Ja mam kumpla co kupił nowego RFa
  • Odpowiedz
Git. Jeździłem kilka zim NBFL w soft, jeździłem jedną zimę NCFL z hardtopem. Szybko się grzeje fura, jeździ się normalnie :)
  • Odpowiedz
@dratev ja mam od ponad roku RFa i nie wiem czy kupiłbym drugi raz zamiast soft topa. Na pewno potężnym plusem jest wygląd i odrobinę mniejszy hałas na trasie, ale ja i tak nie jeżdżę szybciej niż 110 bo coś gwiżdżę za uchem :/ ale wsadzam tam poduszkę jak jadę na dłuższą trasę i jest w miarę okej XD. W zimę cały czas zamarzały mi szyby, za każdym razem bałem się,
  • Odpowiedz