Wpis z mikrobloga

Mirki na placu boju zostały dwa hothatche segmentu B
I nie potrafię się zdecydować na konkretny egzemplarz.
Ktoś z Was ma bądź miał możliwość jazdy tymi modelami? Co byście wybrali? Auto będzie autem daily a nie tylko weekendówką.

Fiesta ST200 2017 vs Clio IV RS Trophy 2017

Za Clio przemawia wydech Akrapovic, tylna para drzwi i trochę automat jeśli na daily

Za Fiestą świetne fotele, ST200 będzie mniej tracić na wartości a do tego auto daje poczucie jedności z kierowcą no i jest w manualu co daje frajdę z jazdy

#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa #ford #renault
Atypical - Mirki na placu boju zostały dwa hothatche segmentu B
I nie potrafię się zd...

źródło: 1000010285

Pobierz
  • 81
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Atypical: Stałem pod podobnym wyborym co Ty, też szukałem jakiegoś hatcha i finalnie padło na Mini Coopera S z 2017 roku. Podobna półka cenowa wersja 2.0 231KM - brałes pod uwage Mini?
  • Odpowiedz
@Atypical: ja bym wziął clio, tylko dlatego ze ten ford jest ohydny z wyglądu.
Już fabia 1 jest ładniejsza, a też nie należy do pięknych.
  • Odpowiedz
@fff112 wybieram manual, bo np lubię hamować silnikiem. Mój pierwszy samochód miał automata, później same manuale, ale w międzyczasie jeździłem automatami, mercedes w213, Touran 2019, wcześniej camry 2008, audi a4 2005. Żaden mnie nie przekonał i żadne teorie mireczków nic nie wniosą. Z nikim się nie kłócę, bo znam dobrze takich co jeździli z uwielbieniem manualem, a teraz mówią, że następne będzie tylko i wyłącznie automatem. Ich sprawa i koniec tematu.
  • Odpowiedz
@Atypical: Akurat to mini to chyba najbardziej popularna marka. Silnik i zawieszenie w nim to wszystko jest z BMW. Silnik to b48 własnie montowany w szeregu samochodów z tej stajni.
  • Odpowiedz
@Atypical A ja bym spojrzał z innej strony, jeździłem kiedyś Corsa D w wersji trzydrzwiowej, bo ładniejsza, i nigdy więcej xD już nie chodzi o to że nawet jeżdżąc w pojedynkę przydają się tylnie drzwi np żeby jakaś torbę wrzucic na tył, przednie drzwi w takich wersjach są przeważnie wyraźnie dłuższe i jest dramat przy wsiadaniu na ciasnych miejscach parkingowych
  • Odpowiedz
@Atypical: Akat sam mam Fiestę MK7 po lifcie, co prawda nie ST, ale ST-Line po chipie, mam też sporo doświadczenia z Renówkami (choć nie z tym Clio).
Jakościowo Ford do Renówki nie ma podjazdu, nie tylko jeśli chodzi o blachę (choć to oczywiście przede wszystkim), ale też jakość elektryki, elektroniki, mechaniki, jakości wnętrza etc. Jeżeli oba auta ci się podobają z zewnątrz / wewnątrz, to bierz Clio i się nie
  • Odpowiedz
  • 3
@Chemical_Brother: może, ale wolę te samochodziki niż Audi, BMW czy VW. Ja zdaję sobie sprawę że może i Quattro lepsze, że 300KM w Quattro frunie jak z procy, ale to nie mój budżet na utrzymanie TFSI czy ogólnie "nowszego" Audi
  • Odpowiedz
@emjot86: manal to frajda z jazdy jak masz porsche czy astona ktorym wyjezdzasz raz na tydzien w sezonie letnim, albo bierzesz go na track day i jezdzisz sobie po torze. Ewentualnie jak twoje wszystkie trasy to pusta niemiecka autostrada gdzie jezdzisz na tempomacie 90% czasu. Nie ma zadnej frajdy z jezdzenia manualem 20 km do roboty przez srodek miasta gdzie miedzy kazda sygnalizacja majtasz biegami jak szalony
  • Odpowiedz
@Atypical: bralem oba auta pod uwage
jednak nie st200 a zwykle st bo potrzebuje 5 drzwi
wybieram fieste bo ....clio jest za twarde na daily a wydech i tak wrzucisz inny
wygladem lepiej wyglada clio, szczegolnie po lifcie
  • Odpowiedz
@Atypical powiem Ci tak. Kupiłem A1 z 1.8 tfsi z 2017 r. 192 konia / 250 niuta z DSG no ale niestety oska. Auto teraz ma 22x/300Nm i robię nim Mercedesa E klase AMG z 2017 roku. Fun z jazdy jak uj. Czemu nie S1? Tylko dlatego że mieszkam w najbardziej zakorkowanym panstwie Europy i już poprostu miałem dosyć. A S1 nie miały opcji DSG. Zrobiłem nim już 50k kilometrów i
  • Odpowiedz