Byłem na przeglądzie przed końcem gwarancji i przy przebiegu 45.000 mam do wymiany wahacze z przodu, co prawda serwis zrobi to w ramach gwarancji ale co raz gorsze robią te auta, a niby marka premium ( ͡°͜ʖ͡°)
@jaavi666 co z tymi wahaczami jest nie tak? 3 lata temu byłem w serwisie z f11 z przebiegiem 100kkm i bylem pewien że whaacze z przodu są do wymiany bo zawieszenie jest głośnie jak cholera. Nie wymieniłem bo były idealne, a tłuką tak samo 3 rok xD
@programista15cm to nie jest sportowe auto pod względem mechanicznym, to że to jest niższa limuzyna BMW, to jedno. Mam zawieszenie komfortowe (nie sztywne), opony z dużym profilem jak na to auto (245/45 r18 bez runflat) i 2.0d, więc nie szaleje. Imo powinno spokojnie wytrzymać 60-80k skoro jeden w aso to koszt ok 1300zl brutto, a kupujesz auto za 300k
@open_or_die: sprawdź tuleje w wahaczu typu banan mocowanym do przedniej belki, to najczęściej pada. Ja mam przebieg 80k w innym BMW i na nich właśnie jest luz. Ale trzeba włożyć łoma i nim sprawdzać luz bo bez tego nie widać.
@programista15cm: To też zalezy, generalnie buda sportowa, ale masz różne zawiasy (m pakietowe, zwykłe, adaptacyjne) Opony, pakiety M itp i ten sam model może być mega skrajny - od mega sportowego zawieszenia i prowadzenia gdzie wypadają Ci plomby z zębów, aż po miękki krążowynik
Ja wybrałem 4 ze względu na bagażnik względem serii 3 lub 5, a nie jestem nastawiony na sport, tylko na komfort
@SuperBasshunters byłem na sprawdzeniu zawieszenia z ewentulaną geometrią. Wsyztsko było jak w podręczniku, a zawiesznie jest po prostu głośne na 19". A samo zawieszenie to m sport (czy jakoś tak, nie chce mi się lecieć po VIN żeby dekodować), to niższe z standardowymi amortyzatorami. Przejechałem od tamtego czasu 100kkm i jest bez zmian.
Byłem na przeglądzie przed końcem gwarancji i przy przebiegu 45.000 mam do wymiany wahacze z przodu, co prawda serwis zrobi to w ramach gwarancji ale co raz gorsze robią te auta, a niby marka premium ( ͡°͜ʖ͡°)
@jaavi666: Tutaj bardziej doszukiwałbym się problemu w twoim sposobie jeżdżenia.
@programista15cm w 4 bagażnik otwiera się cały (liftback) a nie jak w 5 (sedan) i mimo że 5 ma ciut więcej litrów na papierze, to mnie do niej wchodzi jak do 4 i w 4 możesz jeszcze półki zdjąć to masz jeszcze więcej miejsca. Co do 5, nie było fajnej z fotelami komfortowymi wtedy jak szukalem i w podobnej cenie mam dobrze doposażoną 4
@jaavi666 walą scieme. mialem to samo, niezalezny mechanik stwierdzil ze absolutnie nie są do wymiany u mnie ale serwis chce wyciagnac od gwaranta kase za wymiane, zbieznosc itd
Byłem na przeglądzie przed końcem gwarancji i przy przebiegu 45.000 mam do wymiany wahacze z przodu, co prawda serwis zrobi to w ramach gwarancji ale co raz gorsze robią te auta, a niby marka premium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3 lata temu byłem w serwisie z f11 z przebiegiem 100kkm i bylem pewien że whaacze z przodu są do wymiany bo zawieszenie jest głośnie jak cholera. Nie wymieniłem bo były idealne, a tłuką tak samo 3 rok xD
@jaavi666: seria 4 to w założeniu BMW sportowa wersja 3 podobno
@jaavi666: a to co innego
Ja wybrałem 4 ze względu na bagażnik względem serii 3 lub 5, a nie jestem nastawiony na sport, tylko na komfort
Mam w planach m4c i takie posty mnie martwią
@jaavi666: a czym się różni i czemu do komfortu nie 5er?
@jaavi666: Tutaj bardziej doszukiwałbym się problemu w twoim sposobie jeżdżenia.