Wpis z mikrobloga

@SocialM_Center: Oj grało się. Wiele było takich perełek, które robiły wrażenie i grafiką i gameplay'em- polecam np. sprawdzić Soccer Kid.

@aarahon Standardowo jak wszystkie tego typu- 1.44 MB
  • Odpowiedz
@aarahon: @Rosh:
Pegasus był klonem Famicoma, więc:
"...w roku 1986 Nintendo stworzyło dodatkową pamięć zewnętrzną do Famicoma o nazwie Famicom Disk System (FDS). Używała ona magnetycznych dwustronnych dyskietek o pojemności 56 kB na każdą stronę umożliwiając zapisu stanu gry."
  • Odpowiedz
@bimbadil: My bad, miałem na myśli dyskietki do Amigi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Te, które miałeś na myśli wyglądają bardziej jak 8 albo 5.25 calowe dyskietki ale z tego co na szybko wyczytałem Famicon korzystał z jakiegoś autorskiego modelu (chociaż pojemność, którą podałęś zgadzałaby się z 5.25).
  • Odpowiedz
@SocialM_Center: @aarahon ano właśnie.. kiedyś starano się wycisnąć wszystko co się dało ze sprzętu i zmieścić to na obecnych nośnikach.. większość gier to 1-2 dyskietki, czasami do 4... bardzo rzadko gry przekraczały tą ilość..

a dzisiaj? myślenie w stylu: gra nie wyrabia - uj, podniesiemy wymagania... rozpasła się? - uj, 40GB w tą czy w tamtą nie robi różnicy... a jak coś #!$%@?śmy, to wypuścimy 1rst day patcha patcha
  • Odpowiedz
@SocialM_Center: mieli ograniczony nośnik to kombinowali jak to pomieścić. Takie chmurki w mario są też krzaczkami. Teraz nie ma praktycznie problemu z wielkością nośnika albo wielkością dysku bo pamięć taka jest relatywnie tania.
  • Odpowiedz