Wpis z mikrobloga

#biznes #kryptowaluty #btc #bitcoin #binance #coinbase #inwestowanie #inwestycje

Pytanie miraski, jestem kompletnie zielony w sprawach krypto, ale nasuwa mi się taka myśl.

Wchodzę na Coinbase czy Biance i bitcoin skacze nie? Dziennie jest luka między np. 245k w piku, a 233k na dole. I teraz zapytanie, załóżmy wpłacam 5 koła i NP. kupuje kiedy jest za 235k i tego samego dnia po kilku godzinach sprzedaje kiedy jest za 245k, czyli z zarabiam koło 5 stów, takie sinusoidy są codziennie, to co zarobie reinwestuje i tak z 5k robi się 10k zł i wtedy wpada 1000zł/dziennie, czy to ma racje bytu i realnie zakładając, że uda mi się coś takiego uczynić w 20 dni/mies. to mam 20 000/mies???
OCZYWIŚCIE TO PRZYKŁAD, wiadomo kwoty będą mniejsze, ale nawet zakładając powodzenie w 15 dniach/mies i dzienny zarobek na poziomie 500zł to mam 7500zł/mies?
Dzienki za pomoc
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Warrior: Niby tak, ale patrząc realistycznie są to na tyle "małe kwoty" ,że ryzyko nie jest jakieś olbrzymie, Teoretycznie oczywiście. Patrząc też na to, że ceny poniżej 240k zl są raczej warte zachodu i to właśnie w nich powinno się kupować a powyżej tej kwoty sprzedawać i licząc na dobroć opatrzności bożej iż wszystko nie jebnie do 100k zl, to myślę że racjonalnie patrząc na sprawę da się osiągnąć to
  • Odpowiedz
  • 1
@duzeelobenc: Bo wiesz, 4 , 5 czy 7 tys piechotą nie chodzi, obserwuje rynek od jakiegoś czasu i ponizej 240k mysle ze jest moment by kupować, a powyżej 240k by sprzedawać i zależy co się ustrzeli do będzie, nie pushowałbym jakoś bardzo żeby jak najwięcej wyciągnąć, bo nawet te 2k/mies brzmi zajebiscie klikając sobie na lapku czy nie klikając tylko ustawiając bota, jak mówisz. Licząc, że rynek nie jebnie nagle
  • Odpowiedz