Wpis z mikrobloga

Pracuję jako kierowca autobusu i coraz bardziej doskwiera mi stres, nie wiem czy to od tego ale mam kilkanaście siwych włosów na brodzie i wąsach, mam 23 lata:
-czasem wstaję o 2:30 a czasem kończę przed 1:00
-przez korki na 5-6 godzin dziennie nie mam czasu na kibel, raz się zdarzyło całe 9 godzin nie wstać z fotela, nie było wypadku, nie było robót drogowych, po prostu ludzie zrobili tego dnia korek osobówkami
-przez korki pasażerowie wsiadając wyżywają się na mnie bo czekali i w domyśle to jest moja wina, po skasowaniu biletu wylewają swoje żale i uciekają na tył autobusu, jestem miły źle to widzą, jestem niemiły źle to widzą, odrazu widać jak prawie każdy wysiada tyłem a nawet jak przodem do przestają mówić do widzenia i sapią, a gdy nic nie powiem to gotuję się w środku aż mi się ręce trzęsą i czerwienieję
-całą podstawówkę i liceum się izolowałem, w gimnazjum się trochę socjalizowałem ale podejrzewam u siebie fobię społeczną, ludzie siadają z przodu i rozmawiają ze mną, staram się normalnie prowadzić dialog i chyba mi to wychodzi, ale bardzo mnie to wyczerpuje
-codziennie jest kilka sytuacji o krok od stłuczki
-wczoraj znowu coś się popsuło w maszynie do wpłacania utargu, jestem 400zł na minusie i muszę czekać na wyjaśnienie
-trzeba pilnować stanu autobusu na zewnątrz, kierowcy o coś zachaczą i tego nie zgłaszają
-miesięcznie jak jest dość ludzi to mam 23 dni pracujące, nominał 160-174 godziny czy jakoś tak, 20 godzin przerw(płatne 50%) i 15 nadgodzin razem średnio 200 godzin miesięcznie, nie licząc korków i bycia wcześniej na bazie/dworcu dziennie średnio dodatkowe 40 minut za darmo, i zaczynając na bazie kończysz na dworcu, zaczynając na dworcu kończysz na bazie, mieszkam poza miastem i jakoś muszę dojazd samochodem sobie zorganizować i miejskim
-płaca minimalna, i w drobniakach na wydawanie mam zamrożone około 800zł, załatwiam sobie słoiki z drobniakami bo ceny mają słabe końcówki