Wpis z mikrobloga

Czasem ludzie widzą, że np. podnoszę kilkukilogramowe ciężary i się podś#!$%@?ą. To czego często nie widzą to od jakich ciężarów zaczynam (po 2-3-mimutowej rozgrzewce). Przykładowo wczoraj na klacie łącznie we wszystkich seriach i powtórzeniach przerzuciłem równe 3000 kg. Zaczynałem od ciężaru 2 x 50 kg (+ sztanga 20 kilo), potem zmniejszałem 2 x 45 kg, 2 x 40 kg, itd., aż skończyłem na 2 x 1,25 kg. Bez tych ,,śmiesznych" małych ciężarów nie dałbym rady dobić do 3000, bo po pewnym czasie mięśnie odmawiały posłuszeństwa wobec większych ciężarów, mimo kilkuminutowych przerw.

#mikrokoksy #mirkokoksy #silownia #cwiczzwykopem
  • 20
  • Odpowiedz
  • 0
@onepnch: Dana partia mięśni rośnie mi najbardziej, gdy wyciskam do oporów. I tak z wszystkim. Np. hantle na bicka zaczynam od 26 kilo, i schodzę po 2 kilo do 12 kilo, po czym gdy 12 kilo już nie wchodzi, to odczekuję półtorej minuty i robię na koniec jeszcze szybki drop set 10, 8, 6, 4, 2 kilo ^^
  • Odpowiedz
  • 0
@Mirkosoft: To fajną masz siłownię. U mnie to w ogóle czasem np. odejdę 5 metrów wyrzucić papierek po kanapce do kosza, a ktoś mi próbuje podebrać ciężary z samej sztangi, mimo, że na sztandze narzucony mój ręczniczek.
  • Odpowiedz
  • 0
@BratEustachy: Oki.

@Loginconajmniej4znaki No chodziło o 120 kg. Ale to biorę tylko jedno powtórzenie. I potem normalnie 3, a po dłuższej (ale oczywiście nie za długiej) przerwie klaty wchodzą 3 serie po 110 kg: po 4, 3, 2 powtórzenia. I potem wchodzi 100 kg. itd. Aż do 22,5 kilo na sam koniec. Chyba, że nie mam za wiele czasu, to kończę na 60 kilo drop set. Ale staram się tak robić, by znaleźć więcej czasu
  • Odpowiedz
  • 0
@Entelechia: Jakie pół godziny? Minimum 2 godziny gdy mi się śpieszy (ale wtedy kończę dropset gdzieś pomiędzy 80 - 60 kilo), a najczęściej 3-4 godziny (i wtedy schodzę do 30 - 22,5 kg).
  • Odpowiedz