Wpis z mikrobloga

byłem dziś na jakimś zadupiu, gdzie Poczta Polska wciąż miała niebieskie barwy i stare logo, i dochodzę do wniosku, że #!$%@? był ten rebranding. stare logo w klasycznym stylu zmienili na takie #!$%@? wie co, a przyjemny niebieski na wściekły czerwony. a wszystko kosztowało jakieś 450 mln lol.

#pocztapolska #rebranding #marketing
powodzenia - byłem dziś na jakimś zadupiu, gdzie Poczta Polska wciąż miała niebieskie...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@powodzenia: a ja się nie zgodzę, może faktycznie czerwony kolor jest średni, ale ogólnie nowe logo jest lepsze jak na współczesne czasy. Oczywiście kwestia 450 milionów za to to już zupełnie coś innego, aczkolwiek domyślam się że wliczono w to zapewne także remonty placówek itp. Problemem poczty nie jest i nigdy nie było logo, tylko jej zarząd. Jak Inpost stawiał paczkomaty aż huczało, to partyjne dziadki z poczty myślały jak
  • Odpowiedz
@Logytaze może mieć adekwatny color system i bardziej funkcjonalny flat design xD ale jak widać ludzie mają odmienne zdanie: nowe logo jest #!$%@? i żadne fancy słowa z branży tego nie zmienią xD
  • Odpowiedz
ale jak widać ludzie mają odmienne zdanie:


@powodzenia: Ludzie mało wiedzą, ale nikogo to nie obchodzi. Identyfikacja wizualna spełnia swoją funkcję.

fancy słowa z branży tego nie zmienią


Mogę powiedzieć bardziej potocznie, abyś zrozumiała. Graficy tak projektują logo, aby działało na człowieka jak banan na małpę. Tu nie chodzi o twoje odczucia i przemyślenia, tylko psychologię zastosowaną w grafice.
  • Odpowiedz