Wpis z mikrobloga

byłem dziś na jakimś zadupiu, gdzie Poczta Polska wciąż miała niebieskie barwy i stare logo, i dochodzę do wniosku, że c-----y był ten rebranding. stare logo w klasycznym stylu zmienili na takie c--j wie co, a przyjemny niebieski na wściekły czerwony. a wszystko kosztowało jakieś 450 mln lol.

#pocztapolska #rebranding #marketing
powodzenia - byłem dziś na jakimś zadupiu, gdzie Poczta Polska wciąż miała niebieskie...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 14
@DonGebels nie każdy jest zły! ale wiele jest c-------h. dla mnie nawiększym gównem jest zmiana Twittera na X, która w praktyce jest zmiana na „X (dawniej Twitter)”, c-----o też wyszło nowe logo Kia bo wygląda jak KN xD
  • Odpowiedz
@powodzenia: nowe logo to bramkarz rzucający się i albo przepuszczający piłkę między nogami, albo nad biodrem - w zależności od tego którą kropkę potraktujemy jako głowę
  • Odpowiedz
dla mnie nawiększym gównem jest zmiana Twittera na X, która w praktyce jest zmiana na „X (dawniej Twitter)”


@powodzenia: to co zrobił Musk to jedna z najdebilniejszych rzeczy jaką kiedykolwiek zrobił jakikolwiek człowiek xD
Była chwytliwa nazwa, powiązana z prostym i eleganckim logiem ptaszka, która w różnych formach wniknęła już do codziennego języka (przecież każdy wiedział, co znaczy "tweetować", tak jak każdy wie, czym są adidasy czy jeepy), po czym
  • Odpowiedz