Jutro z samego rana miałem jechać w trasę (kilka tysięcy km) i właśnie ogarnąłem, że nie zmieniłem kół na letnie (╯°□°)╯︵┻━┻ O tej godzinie to chyba mogę zapomnieć, że gdzieś mi to ogarną...
@PieknyWojciech: pneumatyczny czy elektryczny? Ja elektrycznym z udarem czasem 1-2 śrubki powalczę dłużej ale pneumat to powinien na dotyk odkręcać, na przyszłość radzę czyścic śruby przy zmianie, nie dawać nic tłustego, najwyżej odrobinę miedzianego na końcówce , byle nie było kontaktu z aluminium
@chavez1: pneumatyczny, śruby niestety to najmniejszy problem. Ostatnio pasami felgę do łyżki koparki mocowalem i samochód spadł mi z lewarka a felga nadal siedziała. Teraz spróbowałem jedna odkręcić i ta sama historia. Resztę sobie darowałem. Udało mi się umówić do zakładu niedaleko na 7:30
@PieknyWojciech jaki problem jechać kilka tysięcy na zimówkach. Jak tylko nie są łyse to czemu nie. Ja jeżdżę z przodu na zimówkach, tył wielosezon i jest w pytę
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jutro z samego rana miałem jechać w trasę (kilka tysięcy km) i właśnie ogarnąłem, że nie zmieniłem kół na letnie (╯°□°)╯︵ ┻━┻
O tej godzinie to chyba mogę zapomnieć, że gdzieś mi to ogarną...
1. Są całodobowe wulkanizacje.
2. Koła możesz zmienić samodzielnie, to nie rocket science.
Ostatnio pasami felgę do łyżki koparki mocowalem i samochód spadł mi z lewarka a felga nadal siedziała.
Teraz spróbowałem jedna odkręcić i ta sama historia. Resztę sobie darowałem. Udało mi się umówić do zakładu niedaleko na 7:30
Jakieś zje***e to auto jest...