Wpis z mikrobloga

Jak sobie pomóc?

Trochę o mnie. 23 lata, pracuję i studiuję zaocznie. Mam bardzo duży problem z nieśmiałością i samotnością. Mówiąc w skrócie jestem sam jak palec. Nie, nie to że nie mam dziewczyny. Ja nie mam ani jednej osoby którą mógłbym nazwać znajomym. Co gorsza chyba wiem dlaczego ich nie mam – nie mam zainteresowań ani pasji. Po przyjściu z pracy/uczelni siadam przed komputerem i tak właściwie to przeglądam bezmyślnie jakieś fora czy grupy. Ogólnie czytam informacje które nie wnoszą absolutnie nic do mojego życia. Nie jeżdżę na wycieczki ani na wakacje (w pracy mam ponad 35 dni urlopu do wybrania i nie wiem co z tym zrobić.). Na wakacjach (z rodzicami) ostatni raz byłem z 8 lat temu.

A skoro jesteśmy przy rodzicach to też nie wygląda to najlepiej.
Ojciec to alkoholik. Jak jeszcze chodził do pracy to starał się nie pić (choć nie zawsze mu się to udawało), ale teraz kiedy jest na emeryturze to pije do nieprzytomności przez kilka/kilkanaście dni, robi pod siebie a w przerwach kiedy jest względnie trzeźwy to ogląda telewizję (nic ambitnego, jakieś głupkowate filmy typu Trudne Sprawy). Nie ma zainteresowań (z wyjątkiem oglądania telewizji) ani znajomych (wszyscy się od niego odwrócili kiedy zacząć pić).
Matka z kolei ma problemy z głową (nie to że wymyślam, ma na to papiery od lekarza). Problemy z pamięcią, wyrażaniem emocji i koncentracją. Również nie ma znajomych ani zainteresowań tzn ma zainteresowania czytanie książek. Tylko co z tego że czyta skoro za miesiąc nie pamięta co czytała.

A reszta rodziny?