Wpis z mikrobloga

@Grzegiii: Szczerze to bardziej starałem się truchtać aby jak najdłużej przebiec i mieć te około 40 minut. Wziąłem słaby bo na ostatnie może 6-7 minut już czułem tak zwaną "kolkę" ale wytrzymałem to i dobiegłem. Ani razu się nie zatrzymałem też i to mnie cieszy. A wysiłem jak na pierwszy raz ciężki.
  • Odpowiedz
@EWENEMENTINOR: więc zadbaj 9 swoje cialo i jakiegoś planu od 0 do 30 minut.
Bo w pierwszych tygodniach ważne jest tylko jedno żeby TWÓJ organizm miał czas żeby się zaaklimatyzować do nowych warunków.
  • Odpowiedz
@Smog_Warszawski @EWENEMENTINOR
Nie wiem czy ładnie.. Tzn spoko! Fajnie ale w bieganiu szczególnie na początku prędkość nie powinna się liczyć. Nie znam się na bieganiu aż tak, ale znam się na kolarstwie. Prawdziwa sztuką i to co tak na prawdę robi kondycję to bieganie na prawdę WOLNO w strefie Z2. Pi razy oko dla opa pewnie od 100 do 135 bpm serca. Takie #!$%@? się spowoduje ogromne zakwasy, odpoczynek na
  • Odpowiedz
Trzymaj tak dalej. Tydzień po tygodniu będzie Ci się coraz łatwiej biegać i będziesz mieć coraz większą przyjemność ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Smog_Warszawski: po jakim czasie przestają się pompować łydki? Tak w okolicach powyżej kostki. Ćwiczę na siłce + rower już z 8 lat i zacząłem miesiąc temu biegać rekreacyjnie i srednio co drugi bieg mam problem pierwsze 10-20 minut biegu z łydkami. Nie wiem czy
  • Odpowiedz
@ShpxLbh: Takie tętno miałem podczas delikatnego truchtu :D Mówię to jest dopiero początek ja wszystko muszę jeszcze dobrze ogarnąć, tak jak i siebie. A można gdzieś w garminie zobaczyć te z2? Dokładnie nie wiem o co chodzi...
  • Odpowiedz
@EWENEMENTINOR czyli długie spokojne truchty w strefie 2 pracy serca. Ustaw na zegarku swój max uderzeń serca jakie jesteś w stanie osiągnąć. Czyli musiałbyś zrobić jakiś bieg 15-20 minutowy taki do porzygu na Maxa :D wtedy garmin wyliczy ci standardowe strefy na początek którymi będziesz mógł się już sam zainteresować jak z nimi pracować. Interesować cie powinna strefa 2