Wpis z mikrobloga

@MshL: Nieźle to wygląda, zapewne bedą animację do poszczególnych umiejętności i ich rozwój w zależności od levela ? W Silkroad Online był taki motyw że poza expem zbierało się "skill points" od mobków i rozwijało umiejętności dla danego bohatera
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
zapewne bedą animację do poszczególnych umiejętności i ich rozwój w zależności od levela ?


@Enigmameister: dokładnie tak, planuje też kilka rodzajów broni, każdy z troszeczke innym stylem walki + walka dystansowa w postaci łuków i oszczepów, natomiast nie jestem jeszcze pewien w jaki sposób podejść do implementacji tych ostatnich.

W silkroad nie grałem za dużo, ale tam zdaje sie rozwój postaci był dosyć elastyczy? to jest każda postać mogła specjalizować
  • Odpowiedz
@MshL:

dokładnie tak, planuje też kilka rodzajów broni, każdy z troszeczke innym stylem walki + walka dystansowa w postaci łuków i oszczepów, natomiast nie jestem jeszcze pewien w jaki sposób podejść do implementacji tych ostatnich.


Najsensowniej jak wybrane umiejętności będą działać tylko w przypadku gdy konkretna broń jest założona w danym momencie i naciśnięty klawisz na któryś slot na pasku (tak żeby ikonke z umiejętnością sobie przeciągnąć), czyli jeśli jest łuk czy kusza to zadziałają tylko umiejętności jak podwójne strzelanie czy jeden mocniejszy a auto atak to zwykłe sztrzelanie z pewnym odstepem. Z oszczepem też może wydawać się równie prosto, poza umiejętnościami z rzucaniem np z przebiciem kilku mobków naraz (po animacji i zadaniu obrażeń broń wraca sama do ręki) można dać jakieś kombosy i obroty na bliski dystans, z tym że to już trochę wymaga pracy nad
  • Odpowiedz
@MshL: nie grałem na globalu z 10 lat. Fajny projekt, też kiedyś o tym myślałem ale za dużo roboty. Kibicuje
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
@uytx: no to teraz global przypomina takiego niedorozwiniętego priva, bo na privach to przynajmniej naprawiają bugi i rozwijają clienta ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz