Wpis z mikrobloga

@Atreyu: po mieście to nawet w skuterze mocy starcza, będzie okej nawet na 2 sezony :) Co do kupna to już tylko drożej będzie, najlepiej kupić motocykl poza sezonem
  • Odpowiedz
  • 0
@Atreyu +1 do Varadero, ma V-kę, większą prędkość maksymalna i serio wszyscy ją mylą z "prawdziwym" motocyklem, tzn. myślą, że ma minimum 500cc.
Ale może ten Duke też będzie dobry
  • Odpowiedz
Varadero super, ale cenę ma tak wywaloną w kosmos. Są jeszcze jakieś większe choppery, Shadow, Hyosung, Intruder.

KTM Duke 125 to też super wybór i wystarczy na więcej niż jeden sezon, tylko większość jest w strasznym stanie, skatowana przez domorosłych fanów jazdy wyczynowej.

Widziałem też opinię, że zamiast KTM można rozważyć budżetową wersję czyli keeway rkf 125 - wygląda "chińsko" ale to dość dobry moto mający ok 13KM. Tylko, że tak jak
  • Odpowiedz
@Atreyu: KTM do miasta spoko, o ile masz max. 170 cm wzrostu - nie tyle chodzi o prezencję, co o wygodę (podkurczone kolana, nadmierne pochylenie, żeby kierownicę sięgnąć). Znajdź kilka sztuk w okolicy na otomoto/olx i się przymierz. Jak za mały, "wiaderko" to faktycznie dobry kierunek, ewentualnie masz od groma chińczyków (nowe, używane, choppery, nakedy, sporty i, powiedzmy, ADV). Po roku sprzedasz nieco taniej kolejnemu, który "chce sprawdzić"...
  • Odpowiedz
serio wszyscy ją mylą z "prawdziwym" motocyklem, tzn. myślą, że ma minimum 500cc.


@gdi2: Dopóki nie przejedziesz się na czymś innym, niż 125 i zaczynasz dostrzegać, że Varadero 125 to też taki wiekszy rower.

honda varadero mordo,


@Pentylion: Cena tak z dupy, że lepiej zrobić A i skorzystać chociaż jeden sezon.
  • Odpowiedz
  • 0
@Zielony34 to pisałem w kontekście wyglądania jak na psie i miałem na myśli to, co myślą zwykli ludzie. Bardzo wiele razy mnie zagadywali i nie mogli uwierzyć, że to jest 125.
A większymi moto jeździłem, Gladiusem chociażby. I oczywiście że to jest zupełnie inna jazda.
  • Odpowiedz
KTM do miasta spoko, o ile masz max. 170 cm wzrostu


@testuser: kurde a ja drugi sezon po mieście nim jeżdże majac 185cm. Jakbyś mi wcześniej powiedział że nie da sie nim jeździć mając tyle wzrostu to bym nie kupował :(
  • Odpowiedz