Wpis z mikrobloga

Zmieniam zwykły wyłącznik silnika trójfazowego na włącznik topikowy ze stycznikiem na przyciski start stop. Przewody fazowe od silnika i od skrzynki elektrycznej podłączyłem poprawnie bo po wciśnięciu ręcznie styku silnik pracuje poprawnie. Problem jest z tym że przyciski start stop nie działają bo stycznik nie zaskakuje, po kliknięciu strat silnik też się nie włącza. Kupiłem ten wyłącznik z allegro i myślę że problem jest z przewodami pomocniczymi i są one nie podłączone w poprawny sposób, ktoś wie jak to rozwiązać? Zdjęcie jak to aktualnie wygląda:

#elektronika #elektryka #majsterkowanie
MasterDulu - Zmieniam zwykły wyłącznik silnika trójfazowego na włącznik topikowy ze s...

źródło: 20240515_173214

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A taki tam przycisk z 400, choć względem ziemi to jednak 230


@login_89: Dalej za duzo :)

nooo, oki, skoro dostrzegłeś mój błąd czy tam literówkę to elegancko
  • Odpowiedz
aż z ciekawości wygooglowalem i rzeczywiście cewka jest na 400V. Sam takiej nigdy nie widziałem na oczy.

@danielinho: No to tak jak ja :)

Powiem Ci tak - w poprzedniej robocie safety bylo jak yeti - kazdy slyszal ale nikt nie widzial :P jak zmienilem branze to bylem przerazony - co sie tu odwala... safety first to jest motto. Troche mi zajelo przestawienie sie.

Ale jak teraz widze takie cos
  • Odpowiedz