Wpis z mikrobloga

#hotelparadise

Wykop uczy, lekcja 1.

Zadanie dla wszystkich, których boli zadek w związku z określeniem Judaszki, że ma klasyczną relację z Wujasem. Proszę wziąć do ręki dlugopis i kartkę i zapisać, ze klasyczny to typowy, zwyczajny. Teraz proszę powtarzać do momentu zauważenia spadku podniecania xD

Czy relacja Judaszki i Wujasa jest zwyczajna? Jest. Czy jest typowa dla tego typu programów? Ofkors.

Oszczędzajcie emocje na wieczór, bo wiele z Grażyn zawyje xD
  • 44
  • Odpowiedz
@eliza-koper: Klasyczny układ mamusia synalek to może być faktycznie. Chociaż matka czasem czule syna przytuli a tu nic z tych rzeczy. Judaszyca brzydzi się jęczmieniem, ma go po dziurki w nosie ale leci z nim do końca bo żaden inny koleś nie dałby się tak wziąć pod kapeć. Jest jeszcze szansa dla jęczmienia, jak wygrają finał ( oby nie ) to rzuci judaszycy kulą tak że jej się tak podkowa
  • Odpowiedz
@eliza-koper: Klasyczny - «typowy dla jakichś rzeczy, sytuacji, zachowań itp.».
Jeśli to jest klasyczny związek, to zdecydowanie mamy różne definicje. :D

Filologicznie natomiast - klasyczny to nie to samo, co zwyczajny, tu robisz lekkie przesunięcie znaczeniowe, które jeszcze nie uzyskało statusu oficjalnego w polszczyźnie, choć, kto wie, może to kiedyś nastąpi.
  • Odpowiedz
  • 0
@weekendlover: przecież ona nigdy nie twierdziła, że coś ich łączy. Rachunek matematyczny i logika wskazują, że to oni będą w finale a przeczucie, że nikt nikogo na ścieżce nie oszuka. Polowa tutejszych wieszczek będzie musiała podkulic ogon i zostać z przekonaniem, że to, ze one by wyujały kolesia na ścieżce nie znaczy, że inni są równie pazerni. XD
  • Odpowiedz
  • 0
@patrykkoss: oczywiście, że typowa. Absolutna większość programowych par to układy na przetrwanie. W każdej edycji pojedyncze pary udawały wielkie love a chwile po programie okazywało się ze zamiast wielkiego love jest wielkie gie.
  • Odpowiedz
@eliza-koper: mówiła na początku , że po programie nie wyklucza że relacja może się rozwinąć romantycznie, ale to tylko żeby posciemniac jęczmieniowi. A co do definicji klasycznych, nieklasycznych relacji po co w ogóle to definiować. Dla mnie to układ z ciężką orką i tyle dla mnie w temacie.
  • Odpowiedz
  • 0
@Null84: zatrzymam się przy swoim. Klasyczny to typowy, zwyczajny. I ta relacja taka właśnie jest. Najzwyklejsza i najtypowsza xD dla takich programów. W okresleniu użytym przez judaszycę nie było nic co dziwi. Ona nie mówiła o związku, nie koloryzuj. ;)
  • Odpowiedz
@eliza-koper: narazie największa Grażyna która najgłośniej wyje, to jesteś ty. Kazdy ma w dupie jaka ma relacje, a bardziej jakim żałosnym i zakłamanym człowiekiem jest, zacznij czytać do końca posty, a nie wyłapujesz pojedyncze słówka. Przywieś sobie plakat judaszowej na ścianie , napisz numer jeden i dalej z pianą w pysku pisz te swoje wysrywy.
  • Odpowiedz
@eliza-koper: w hp pary nie muszą tworzyć relacji romantycznych. Aga od początku wiedziała jak się gra w hotel. Jędrek po prostu dobrze trafił. Pewnie wygrają. Wolałabym , żeby na ścieżce lojalności stanęli Adą i Bartek, bo tam kula by poleciała.
  • Odpowiedz
  • 0
@aga-rybka: oczywiście. I mnie osobiście śmieszy jak się neguje niektórych uczestników, bo nie chodzą za rączkę. Nie muszą. Są w formule programu takiej, ze mogą sobie spokojnie kolezankowac do finału. Nie lubie rzucających kulą, bo to jest zwyczajnie ujowe w stosunku do drugiego człowieka.
  • Odpowiedz
@eliza-koper: z czym masz problem? 80% ludzi żyje klasycznie i zwyczajnie. Czyli szybki ślub, kredyt po korek, bombelek lub dwa/trzy, praca, której się nienawidzi i tak to życie płynie. Ludzie są głupi i nudni, nie wiedzą, że można żyć inaczej niż nasi rodzice czy dziadkowie, najłatwiej jest powielać schematy i pakować się w pieluchy.
  • Odpowiedz
@weekendlover: @eliza-koper jak jęczmień tam poszedl zeby cos komus udowodnić to tylko pogorszy sprawe jak daje sie tak traktowac, robi za pantofla i jeszcze jak mu judasz kulą rzuci, to bedzie przegrywem w oczach całej polski, nie tylko znajomych. Bo spoko ze jest spokojny i nie dynamiczny, ale trzeba byc slepym, no i tez ma czasem swoje głupie teksty, plus jest bezbarwny bardziej niz Michał npc z innej edycji
  • Odpowiedz
@Gazolina: synonim.net bym obstawiała - tyle, że tam podają wszystko jak leci, bez głębszego niuansowania. Ktoś mało wyczulony na język będzie traktować to źródło jak świętość... ;)
  • Odpowiedz
@eliza-koper: ale ja cię proszę o źródło z którego ty korzystałas a ty mi każesz samej szukać. Zmartwię cię - nie znajdziesz tego w słowniku bo zwyczajny to nie jest synonim słowa klasyczny XD XD chyba naprawdę wzięłaś to z przepisów Winiary XD
  • Odpowiedz