Wpis z mikrobloga

@sianowydymm: W porównaniu z morfiną kodeina charakteryzuje się słabym potencjałem uzależniającym. Nie mnie jednak jest ona metabolizowana do morfiny - silnego narkotyku. Dlatego duże dawki kodeiny przyjmowane przez dłuższy czas mogą prowadzić do uzależnienia.Uzależnienie psychiczne rozwija się bowiem po kilkunastokrotnym zażyciu kodeiny. Aby uzależnić się fizycznie potrzeba kilku miesięcy.
  • Odpowiedz
@sianowydymm: Z tego co napisałem wynika że bardziej musisz uważać na uzależnienie psychiczne niż fizyczne.Znam laskę co jest od tego uzależniona,w ogóle byś o niej tego nie powiedział jedyne co można zauważyć to cały czas jest senna więc pija po kilka energoli dziennie,na imprezach wychodzi kitra się po kryjomu i łyka tabletki a na studniówce miała dziwne schizy i zrobiła odpał swojemu chłopakowi,lekarz jej wprost powiedział że umrze za 5
  • Odpowiedz
@Grovegod:

Aby uzależnić się fizycznie potrzeba kilku miesięcy.

nie znam się, może jest to prawda, ale tbh za c--j w to nie wierzę... pare miesięcy? nie żebym porównywał ale to alko po 3-4 dniach uzależnia fizycznie, jeśli niby rzeczywiście uzależnienie wychodzi dopiero po paru miesiącach to to jakąś boska substancja powinna być całkowicie legalna, całe społeczeństwo by lepiej funkcjonowało jakby se strzeliło w gorszym okresie skoro niby uzależnienie fizyczne się
  • Odpowiedz
@Sinti: To pomyśl o alkoholu fizycznie też tak szybko się od niego nie uzależnisz,dopiero gdzieś w końcowych stadiach choroby jak nie p------------z setki z rana to ci się ręce trzęsa i drgawki możesz dostać
  • Odpowiedz
@Grovegod: to wiadomo że delirka na pełnej od razu nie łapie, ale już po paru dniach ciężko jest odstawić tak o przez skutki odstawienia - i nie mówię o kacu, pij pełne 4 dni (nawet nie jakoś mocno) i zobaczysz
  • Odpowiedz