Wpis z mikrobloga

#xbox #xboxseriesx #xboxone #xbox360 #xboxseries #konsole
jestem totalnym laikiem w kwestii konsol do gier. Chce kupić dzieciom (sobie pewnie też :P) konsole. wstępny wybór padł na xbox. Ale jest kilka rodzajów. najbardziej popularne series s i x. Główna róznica to napęd i cena. Czy bez napędu żeby grać, instalować gry jedyna opcja to ten abonament xbox, czy da się jakoś inaczej wgrać gry? Nie do końca chce i mam potrzebę wydawać "miliony". Może jakaś inna wersja xbox albo playstation? proszę doradźcie coś
  • 11
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@goldboy: czyli mając serie s, wchodzę do microsoft store kupuje gre, automatycznie się instaluje na dysku i gram kiedy chce? bez dodatkowych abonamentów itp? Ceny gier na płytach sa podobne do cen w tych sklepach online? jeżeli tak to ten 1000 zł różnicy jednak nie warto dopłacać
  • Odpowiedz
@slik: Kupujesz gry w wersji cyfrowej i pobierasz na konsolę. Series X będzie lepszy, bo wiele gier działa nie tylko w lepszej jakości, ale też w 60 FPS, a na Series S mogą być w 30 FPS. No chyba, że będziecie grać w trochę starsze gierki, to wiele z nich dostało tzw. FPS Boost i chodzą w 60 klatkach na Series X i S. Co do gier, to możesz je kupować
  • Odpowiedz
@slik nikt juz nie kupuje gier na plytach. jest duzo promocji i o ile nie bedziesz kupowal gier na premiere to wystarczy poczekac miesiac-dwa i kupujesz za polowe ceny. series s jest spoko o ile styka ci 1080p i 30fps. jak chcesz lepsza grafe i wydajnosc to series x. abonament jest do grania online. gamepass oplacasz co miesiac i masz dostep do biblioteki gier. jest ich mnostwo i nie ograsz za chiny
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@nobrain @Drzony_z_Arizony @goldboy: mega fanem gier nie jestem, dzieci tym bardziej, w nowości nie zamierzam grać. Z tego co piszecie to widzę że seria s mi w zupełności wystarczy.
szkoda że kinect już wyszedł z mody - to by było fajne dla dzieci

kurde, niby jakiś mega stary nie jestem, ale człowiek już nie ogarnia
  • Odpowiedz