Wpis z mikrobloga

Doom RPG (demo WIP, docelowo A1200 i nowsze w tym NG)
https://eab.abime.net/showthread.php?t=117287
https://eab.abime.net/showthread.php?t=117416
Wymagania
- Procesor 68020
- Chipset RTG (High Color) lub AGA
- 4 MB szybkiej pamięci RAM
- 3 MB wolnego miejsca na dysku
Gra renderuje w 16-bitowych kolorach, na AGA jest to wyświetlane w trybie HAM8, gdzie 1 gruby piksel odpowiada 4 pikselom HAM. Największa rozdzielczość, jaką można odświeżyć z rozsądną szybkością przy użyciu tej metody, to 160x128, która staje się natywnym ekranem 640x128. Ze względu na tryb Super-Lores, który dobrze pasuje do tej rozdzielczości, zaleca się Kickstart 3.1. Szybkość procesora nie ma na to większego wpływu, głównym ograniczeniem jest przepustowość pamięci RAM chipa.W przypadku RTG obsługiwane są rozdzielczości do 800x600, pod warunkiem, że karta graficzna obsługuje tryby ekranu w wysokich kolorach (15-bitowe lub lepsze).

Główna gra (czyli na stare telefony): http://bszili.morphos.me/stuff/DoomRPG.zip
Port Amigi: http://bszili.morphos.me/stuff/doomrpg.lha

#amiga #retrogaming
POPCORN-KERNAL - Doom RPG (demo WIP, docelowo A1200 i nowsze w tym NG)
https://eab.ab...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach