Wpis z mikrobloga

Pracuję od 3 lat w helpdesk. Zrobiłem inżyniera z Informatyki. Przez te lata, nie za bardzo miałem czas, żeby "rozwijać się", bo studiowałem zaocznie. Po pracy, ogarniałem dużo spraw na studia, i tak leciał czas. W obecnej pracy brak perspektyw na lepsze/bardziej ambitne stanowisko.
Studia przekonały mnie w tym, że programistą raczej nie będę.
W co można iść? Jakie skille powinienem szlifować? Może Admin IT / DevOps? Mam wrażenie, że im dłużej jestem w HD, tym ciężej będzie stąd wyjść. Jakie kursy polecacie? #pracbaza #pracait
  • 2
  • Odpowiedz
@rafal-masny - zorientuj się jakie masz opcje przejścia w obrębie organizacji. Jeżeli to chociaż coś “na kształt“ korpo to powinieneś mieć opcje. Tak jest zazwyczaj najłatwiej ogarnąć stanowisko - potem jak już będziesz w CV miał tego nawet “junior devops” to jest z górki w zasadzie.
  • Odpowiedz
  • 0
@mgrzyb16: w obecnej, jak pisałem, bez szans. Lokalna, mała firma, która obsługuje kilkudziesięciu klientów. 2 osoby na helpdesk, 1 administrator/kierownik i to tyle. Szans na "awans" brak, bo admin/kierownik wątpię, że ruszy się stąd, jest teraz jak 'pączek w maśle', całą robotę praktycznie we dwóch ogarniamy, a poza tym jest kumplem szefa.

Składam do różnych korpo w #warszawa na helpdesk, z nadzieją na rozwój i z czasem przejście na admina czy
  • Odpowiedz