Aktywne Wpisy
lorquu +272
Metodzik +292
=====================[DARMOWA GRA NA EPIC]===================
Deus Ex: Rozłam ludzkości oraz The Bridge za D̲A̲R̲M̲O̲ w EPIC
OCENA
METASCORE: metascore: / user score: Deus Ex: Rozłam ludzkości 84/8.0 | The Bridge 74/7.4
STEAM: Deus Ex: Rozłam ludzkości w większości pozytywne (28,30 ocen) | The Bridge Bardzo pozytywne (3,283 ocen)
DATA WYDANIA:
Deus Ex: Rozłam ludzkości 23.08.16
The Bridge 11.02.13
AKTUALNE❗ do 21.03 godzina 16:00
Jeżeli chcesz chcesz być dodany/a do listy osób wołanych
Deus Ex: Rozłam ludzkości oraz The Bridge za D̲A̲R̲M̲O̲ w EPIC
OCENA
METASCORE: metascore: / user score: Deus Ex: Rozłam ludzkości 84/8.0 | The Bridge 74/7.4
STEAM: Deus Ex: Rozłam ludzkości w większości pozytywne (28,30 ocen) | The Bridge Bardzo pozytywne (3,283 ocen)
DATA WYDANIA:
Deus Ex: Rozłam ludzkości 23.08.16
The Bridge 11.02.13
AKTUALNE❗ do 21.03 godzina 16:00
Jeżeli chcesz chcesz być dodany/a do listy osób wołanych
Drugie moje zdziwienie jest takie że japońce mimo tego że produkują motocykle hen daleko po za UE więc cła dodatkowo i transport dodatkowo w niczym nie odbiegające motocykle od tych z UE oraz w Japonii się więcej zarabia niż w UE a i tak ich motocykle są tańsze niż te europejskie. Jednak i tak horrendalnie drogie.
Dlatego BARDZO kibicuję markom Chińskim które chcą konkurować jakością z topowymi markami ale cenowo trzymają poziom o 30%-50%
Ostatnio obserwuję firmę KOVE gdyż mają bardzo interesujące motocykle.
Np. taki motocykl sportowy (ścigacz) KOVE 450RR
Parametry motocykla: 440cm3 i 71 KM i CZTEROCYLINDROWY.
pojemność silnika 443 ccm
moc maksymalna 52 kW (71 KM) /13000 obr./min
moment obrotowy 39 N•m / 10,500 obr./min
wysokość siedzenia 780mm/785mm/795mm
pojemność zbiornika 14 litrów
waga motocykla 165 kg
Mają też 320cm3 o mocy 41KM i wadze 145kg i koszt 23tys zł brutto. Jako jedyny ścigacz tej pojemności ma silnik dwucylindrowy
I to jest prawdziwy motocykl sportowy i wolał bym go niż te nowe pseudo sporty typu R7 które tylko udają motocykl sportowy. No i cena 32 900 jest przystępna.
Jedyna wada to nikt w Polsce długodystansowo go nie sprawdził bo firma nową na Polskim rynku.
Przypominam że w latach 90 już były motocykle o tej pojemności i tych mocach. Natomiast były cholernie drogie.
WKLEIŁ BYM WAM ZDJĘCIE ALE TEN #!$%@? WYKOP NAWET ZDJĘĆ 0,1MB Próbuje WRZUCAĆ 10MIN I NIC a YT działa w HD normalnie.
Od dawien dawna (od momentu kiedy motocykle wyszły poza pojemnośc mniej więcej 500 ccm) jak porównać "ilość" mechaniki między moto a samochodem to samochód wydaje się dziwnie tani.
Co z tego wynika?
Ano moim zdaniem to że
@wiktorbo: czym japońce odbiegają od Europy i jakie modele porównujesz?
@Man_of_Gx: moim zdaniem się da, ale nie jestem nie omylny dlatego musimy poczekać tak z 5-10lat i zobaczymy czy te KOVE i Zontesy będą rzeczywiście tak wytrzymałe jak japońce.
Zresztą to się wszystko szybko zweryfikuje bo np. taki KOVE 450rr osiąga te swoje 71KM przy 13
@mpetrumnigrum: Konkurencją dla cb500x (albo nawet klonem) są też voge 500, 525. Wersja dsx ma szprychy. W standardzie jest stopka centralna.
@mpetrumnigrum: dlatego proponujesz motocykl, który z wyglądu jest tanią kopią Ducati Panigale (która wygląda, jakby ktoś ją głodził w tych chińskich klatkach-apartamentach).
Jest jeszcze jedna kwestia: to jest dalej chińczyk i to jest w miarę nowy chińczyk - zatem kupowanie takiego motocykla to jest tak naprawdę robienie dla nich
@MrDracek: pierwsze to rzecz gustu. I dlamnie tak samo nie atrakcyjnie wygląda jeden jak i
To o czym mówisz to są jednostkowe przypadki, a fakt jest taki, że japońce mało sprzedają więc wycofują modele z rynku bo bez sensu sprzedawać coś czego nikt nie chce.
Panigale V4 kosztuje 1,5x tyle co R1 i to Ducati jest liderem sprzedaży segmentu, Yamaha się już wycofuje jak wszyscy słyszeli. Ludzie i tak
@MrDracek:
Ponieważ jestem nim REALNIE zachwycony. W końcu jakiś producent pokazał że nadal mimo norm da się produkować motocykle o parametrach tych z lat 90 w przystępnej cenie.
Gdy taka ninja 400 ma 2 cylindry i 45KM to live ma 4 cylindry i 71KM. Jeśli silnik byłby wykonany z tych samych materiałów to żywotność 4cylindrowej
@wiktorbo: Nie rozpatruje, ale ja właśnie po te 3 lata jeździłem robiąc tylko serwisy gwarancyjne, no a ciężko mówić o śmiganiu jak kolega w zeszłym roku 3 miesiące miał triumpha na serwisie.
Ja też mam moto w leasingu ale to nie znaczy, że tak lepiej.
@Harundo: to prawda że ma i nawet kręci się wyżej bo przy 14,500 obr dopiero oddaje pełnom moc.
Jednak tutaj jest te 30% ceny o której wspomniałem. Mianowicie Kove jest 11 000zł tańsze.
Za 46tys zł mamy yamahę R7 czyli motocykl
Ducati aktywny tempomat ma już 4 rok .. a przecież zaraz nowe modele i znowu wymyślą coś nowego.