Wpis z mikrobloga

Mam pytanie do osób, które znają już trochę Cyberpunka 2077. Wybrałem poziom trudności bardzo trudny więc najwyższy możliwy bo słyszałem, że ta gra podobnie jak Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności po jakimś czasie robi się trochę łatwa. Przed rozpoczęciem gry miałem do rozdania 7 punktów atrybutów. Jestem dopiero po rozmowie z Kirkiem więc jak coś to spokojnie mogę uruchomić jeszcze nowy zapis i inaczej rozdzielić te punkty. Ogólnie chcę zrobić postać, która będzie miała mocną broń palną i będzie można te bronie modyfikować co będzie im dodawało jeszcze większej mocy. W co w takiej sytuacji powinienem zainwestować te 7 punktów?#cyberpunk2077 #cyberpunk #gry #gra #pc #pcmasterrace #cdprojekt #cdprojektred #game #games #steam #gog #origin #epicgames
  • 6
  • Odpowiedz
@Edenes: wszystko rozbija się o początkowy koszt buildu tak naprawdę. Jeśli chcesz mieć w łapach armatę to nie ma nic lepszego od rewolwerów, w dodatku nie będziesz płakać, że w połowie potyczki zabrakło amunicji (z smg to norma jeśli lubisz sobie pociągnąć, karabinki są blisko za nimi, snajperki z zasady mają mało ammo). Wszystko i tak ssie w porównaniu z tym ile dmg robi rzut nożem. Jak poluję na cyberpsycholi
  • Odpowiedz
  • 0
@ReeceWithouterpoon: tak czy siak polecasz grać na pozimie "bardzo trudnym" czyli tym najwyższym? Jak chcę zrobić build pod te rewolwery to w co powinienem wpakować te 7 punktów? Te opisy nie do końca informują o co chodzi. Na przykład przy budowie ciała jest napisane ,że niby chodzi o to ,że będę bardziej wytrzymały ,ale zaraz jak się przeczyta dokładniejszy opis to tam jest napisane ,że rozwija posługiwanie się bronią więc
  • Odpowiedz
miała mocną broń palną


Ale którą? Bo pistolety, strzelby, SMG i LMG to jakby osobne drzewka umiejętności. Budowa ciała, o ile dobrze pamiętam, zmniejsza odrzut i jest najsilniej potrzebna jakbyś chciał Solo zrobić, choć w tej grze to chyba taka pominięta kariera. Wpływa najczęściej na karabiny maszynowe i strzelby. Oraz pięści, młoty itp.
Pistolety maszynowe i karabinki (karabiny szturmowe) to dziedzina refleksu. Operowanie kataną to też chyba głównie Refleks.
Opanowanie to pistolety,
  • Odpowiedz
  • 0
@zamaskowane_warzywo: oooo dzięki za dokładne wytłumaczenie. Czyli w sumie dobrze chyba zrobiłem ze z tych siedmiu dostępnych punktów do wydania przy tworzeniu postaci dałem 3 punkty w budowe ciała , 3 punkty w refleks i 1 punkt w zdolności techniczne. Nie będę pakował punktów w opanowanie bo skradać się nie chcę a z tego co czytałem w opisie z kolei inteligencja to hakowanie więc też nie. Chcę po prostu postać
  • Odpowiedz