Wpis z mikrobloga

Na pewno im zapłacili, niech poczekają na zimę -50 stopni to zobaczymy czy będą się tak cieszyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kierowcy MZK bardzo lubią jeździć elektrykami. Dziennie jeden pojazd przejeżdża ok. 300 km, a kiedy zjeżdża do zajezdni to pozostaje przeważnie ok. 20, a nawet 30 % prądu w baterii.


https://www.jelonka.com/30-pradu-w-baterii-zostaje-122293

#motoryzacja #samochodyelektryczne #transport
PiotrFr - Na pewno im zapłacili, niech poczekają na zimę -50 stopni to zobaczymy czy ...

źródło: temp_file2306569024541319780

Pobierz
  • 5
@PiotrFr: jestem pod wrażeniem konstrukcji. Te Mercedesy i Solarisy co inne miasta kupują to jest gówno w porównaniu z tym elektrycznym autobusem. Nie autobus diesla przerobiony w stodole na baterię. Takie ma dużo większe szanse dobrze działać. Niskopodłogowy z baterią w podłodze. A śmiali się jeszcze miesiąc temu wykopek z drugim, że głupoty gadam, albo bateria w podłodze albo niska podłoga. Chińczycy, niestety, pokażą nam jak się robi autobusy.
@abraca:

Niskopodłogowy z baterią w podłodze. A śmiali się jeszcze miesiąc temu wykopek z drugim, że głupoty gadam, albo bateria w podłodze albo niska podłoga.


Przecież on nie ma baterii w podłodze. Tylko z tyłu tam gdzie silnik trochę a głównie wszystko w dachu
Chińczycy, niestety, pokażą nam jak się robi autobusy.


@abraca: Samochody też - chińskie MG i BAIC wjeżdżają z kopyta z SUVami tańszymi od Dacii, a wyposażonymi jak sporo droższa KIA czy Hyundai. Czekamy na pierwsze dane dot. rejestracji pojazdów za 02/2024