Wpis z mikrobloga

śniło mi się dzisiaj, że byłam na sylwestrze w domu kultury z występem bohaterów ze świata wg kiepskich, i jeszcze mi było przykro, bo myślałam, że im będzie przykro, bo przyszła tylko 1/3 sali O___o
sny na psychotropach to jest wyższa szkoła jazdy XDD
#depresja #sny
  • 17
  • Odpowiedz
  • 1
@Niedobry tak! Ale to też był chyba jakiś crossover, wydaje mi się że coś też było ze Spadkobiercami XDDDDD (o może dlatego mój mózg wymyślił ten dom kultury….)
  • Odpowiedz
@lunaria: ja mam sny zawodowe. np. że loguję sie do ssh i przeglądam logi (mój mózg generuje szczegóły w tych logach). to jest #!$%@?. pozytywne jest, czasem w logach nie ma błędów i rano chce się iść do pracy.
  • Odpowiedz
@lunaria: pamiętam, jak kiedyś brałem jakieś środki na sen przed położeniem się spać. Sny miałem tak realistyczne, że rano zastanawiałem się czy mi się to śniło, czy może serio gdzieś byłem w nocy xdd
  • Odpowiedz
  • 1
@Oplyy: guglując któż to - no cóż, gratulacje? na pewno było hahahah intensywnie XDDDD

ashwa przestałam brać właśnie przez to, takie żywe porąbańce się śniły, ze bardziej byłam zmęczona XD
  • Odpowiedz