Co to do ch..a jest to windows 11 Pro Edu. Jak nie jestem studentem ani pracownikiem naukowym to nie mogę kupić i używać legalnie laptopa z tym systemem czy o co chodzi?
@aleksc: możesz nikt tego nie sprawdza, u mnie pół rodziny na tym lata. Tylko może być kiedyś problem że ms zrobi jakąś akcje czyszczenia starych kluczy edu :(
piszesz to i linkujesz artykuł w którym wersja EDU ma więcej funkcji niż pro? @Elendirek: --------- @aleksc edu to windows którego dostajesz za darmo na uczelniach do domu jak mają umowę z microsoftem, zdaje się też uczelnie go używają. tam jest dużo funkcji akurat bo one są do nauki choćby
zgaduje, ze ilość wersji ma jakieś podstawy prawne jak się nie różnią niektóre praktycznie od siebie poza nazwą. typu aby mieć inną eule i ograniczać przenoszenie licencji/odsprzedaż wersji niektórych (tańszych)? @L3gion:
@aleksc: Edu to takie specjalne wersje dla studentów. MS daje im darmowe legalne klucze do ich softu i mają dedykowaną edycję Edu z innymi warunkami licencyjnymi pod placówki edukacyjne. Wiem bo zanim się skreśliłem to miałem do tego dostęp.
@L3gion: I tak ilość edycji Win10/11 to nic w porównaniu z ilością edycji Visty/7. Starter, Home Basic, Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate. A teraz jest Home i Pro, a
Środek galerii handlowej w Katowicach, psiara zabrała b--ń bez zabezpieczenia na obiadek. Mimo zwracania uwagi o kaganiec ta udawała głuchą. Zwróciłem uwagę ochroniarzowi, ale ten też tym się nie przejął.
#windows #komputery
źródło: win
Pobierzpiszesz to i linkujesz artykuł w którym wersja EDU ma więcej funkcji niż pro?
@Elendirek:
---------
@aleksc
edu to windows którego dostajesz za darmo na uczelniach do domu jak mają umowę z microsoftem, zdaje się też uczelnie go używają. tam jest dużo funkcji akurat bo one są do nauki choćby
w 10 z tego co widzę i tak wersja pro edu nie była okrojona względem pro. nie widzę dla 11 tabelki, ale chyba się to nie zmieniło?
https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_10_editions#Comparison_chart