Wpis z mikrobloga

@Demotywatorr: nie oddawaj na gwarancję. Jak coś nie działa od razu to niezgodność towaru z umową. Z gwarancją będziesz się bujał, naprawianie kilka razy, uszkodzi się w transporcie albo sami w serwisie uszkodzą i będziesz się męczył. Niezgodność towaru i tyle.
  • Odpowiedz
@Demotywatorr: taki gówniany sprzęt robią


@m4rio: poniekąd. Nie mniej zawsze się trochę dziwię ludziom oczekują niewoadomo czego od sprzętu konsumenckiego z dolnej półki.

@Demotywatorr A co żeś kupił. I jak brałeś przez neta to lepiej jakbyś zwrócił, masz do tego prawo 14 dni. A jak nie to rękojma. Bo tak to będziesz się bujał. A to też nie jest tak, że firmy produkujące sprzęt które mocno na
  • Odpowiedz
@Demotywatorr: no trudno ale na przyszłość jeśli sprzęt ma jakiekolwiek znamiona wady fabrycznej, a kaplica po 4 dniach to zdecydowanie ten klimat, niezgodność z umową. Jak się laptop wiesza albo nie chce uruchomić możesz też przytrzymać power jakieś 15 sekund żeby totalnie i na pewno odcięło zasilanie.
  • Odpowiedz
@Demotywatorr: Acer Nitro XD kolega pracuje w Neonecie i wciska ten shit kazdemu kto nie ma pojecia co kupuje, bo dostaje za to najwieksza prowizje z tej polki cenowej. Skad pomysl na akurat ten model? Na 99% jestem pewien ze dostales uzywke po rekojmi / zwrocie od innego klienta.

btw. gwarancja to byl twoj najwiekszy blad, teraz juz tego nie zwrocisz w zaden legalny sposob. Trzeba bylo od razu na
  • Odpowiedz
@Kryspin013: W media expert acer nitro 5 i do wczoraj dzialał świetnie a rano już martwy tylko klawiatura na czerwono się świeci.


@Demotywatorr: tak przeczuwałem, że jakaś gamingówka. Ogólnie gamingówki przez to, że mają drogie komponenty to producent tu oszczędza wszędzie indziej. Nie polecam gamingówek, przynajmniej z doświadczenia. I to tyczy się ogólnie gamingówek za kilka k. Nieważny jest producent.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: tak czy siak masz 2 lata gwarancji. Producent oszczędza na tyle, na ile opłaca mu się naprawiać.


@Eshirael: no i przez dwa lata jako tako działa, natomiast producent nie widzi powodu do uznania gwarancji jeśli np parametry techniczne odbiegają od tego co obiecał albo gdy uzna sobie, że wina użytkownika.

Nie wspominając już o tym, że producent też może nie mieć złych intencji ale serwis, któremu płaci
  • Odpowiedz