Współczuję wszystkim mniej zamożnym, których to dotknie. Powinni przynajmniej wyłączyć z zakazu samochody małolitrażowe.
@tico_bot: podaj adres, mnie nie stać na wywoz szamba, zrzucę ci pod drzwi. Przecież bieda jest wytłumaczeniem na wszystko a smrodzic innym można za darmo.
@volksdeutsch_z_chrzanowa: beka z komuchów którym się wszystko Należy za darmo, łącznie z prawem do zanieczyszczania środowiska.
@volksdeutsch_z_chrzanowa: tylko, że jak był czas protestować to przyszło z 5 osób, a w internecie ma się wrażenie jakby pół Warszawy się z tym nie zgadzało XD
@volksdeutsch_z_chrzanowa zakup auta które mieści się w limitach wieku to koszt maksymalnie 5k. Jak kogoś na to nie stać to jego miejsce jest w komunikacji.
@volksdeutsch_z_chrzanowa zakup auta które mieści się w limitach wieku to koszt maksymalnie 5k. Jak kogoś na to nie stać to jego miejsce jest w komunikacji.
@RuchaczSpychacz: jak ja uwielbiam to pieprzenie idiotów twierdzących, że SCT poprawi COKOLWIEK w kwestii powietrza. Po pierwsze klasyfikowanie samochodów po wieku to debilizm, bo wiele aut ma starsze normy EURO tylko dlatego, że nowszych nie było gdy je wyprodukowano.
@volksdeutsch_z_chrzanowa: seicento chyba nie ma 26 lat, więc lekko nim wjedziesz. Jak masz samochód starszy niż 25 lat to sobie go zarejestruj na zabytek i wjeżdżaj w strefy bo chyba to zabytków nie obejmuje. Najgorsze jest tylko dla 18-25 letnich dieslow
@tico_bot Jak jesteś mniej zamożny to zawsze możesz jeździć autobusem. Nie żebym tutaj hejtował, ale jeśli nie stać Cię na wymianę auta ze starego trupa, na coś nowszego i mniej trującego to zawsze możesz sprzedać to na złom i jeździć autobusem/metrem/tramwajem/SKM, zostawić auto na parkingu typu P+R. Sorry ale nikt nie bierze do wiadomości tego ile stare auta wydalają innych substancji niż CO2. Ja wiem że to ból d--y bo jak
@mejteusz: jak ja nie lubię takich samolubnych mądrali jak Ty, co to doskonale wiedzą jaki skład chemiczny smogu wydziela 27letnie auto, ale jednocześnie w ogóle nie mają pojęcia o tym, że auto dla ludzi "mniej zamożnych" to nie wybór tylko konieczność, źródło zarobków i możliwość dorobienia, zwiększenie swoich perspektyw na rynku pracy. Nie wiem czy jesteś ślepy, głuchy czy niedorozwinięty, ale właśnie o tym trąbią przeciwnicy stref w rozumieniu polskim
@RuchaczSpychacz: auto za 5k? Za 5 k możesz kupić co najwyżej szrot, w który będziesz musiał włożyć 15k żeby to w ogóle jeździło, ale skąd ma to wiedzieć typowy zwolennik populizmu strefowego... Obecnie realny koszt sensownego auta, które nie zostanie wykluczone przez strefy, określiłbym na mniej więcej 20 tysięcy. A co się stanie z rynkiem aut używanych na wieść o ustawowym zmieleniu wartości znacznej części aut do zera? Hmmmm ceny...
@szumowina_wadowicka przecież połowa wykopu kląskała uszami w 2015 że będzie na PiS głosować. Myślę że większość przez te lata zmieniła zdanie i zagłosowała inaczej. Teraz uważam iż w na władze miasta na PiS głosować bo w mieście są mniejszym złem są przeciw tym strefą.
@Morf komuna to zakazywanie wszystkiego. Tylko zakazywać i zakazywać i powiedz mi ile ci trolu płacą za te wysrywy. Mam wrażenie że więcej botów sie udziela niż użytkowników. Całe boże szczęście, że mam trabanta w 2 takcie 40 latka który sobie do strefy wjedzie. Zrobić mu bogata mieszankę puścić ssanie i siwy dym na takich jak wy w strefie
#trzaskowski #sct #warszawa #krakow #motoryzacja #samochody #polityka #ekologia #bekazlewactwa #bekazpodludzi #bekazpodludzi
@tico_bot: podaj adres, mnie nie stać na wywoz szamba, zrzucę ci pod drzwi. Przecież bieda jest wytłumaczeniem na wszystko a smrodzic innym można za darmo.
@volksdeutsch_z_chrzanowa: beka z komuchów którym się wszystko Należy za darmo, łącznie z prawem do zanieczyszczania środowiska.
Komentarz usunięty przez autora
@RuchaczSpychacz: jak ja uwielbiam to pieprzenie idiotów twierdzących, że SCT poprawi COKOLWIEK w kwestii powietrza.
Po pierwsze klasyfikowanie samochodów po wieku to debilizm, bo wiele aut ma starsze normy EURO tylko dlatego, że nowszych nie było gdy je wyprodukowano.
Po drugie, przestańcie pieprzyć o
https://e.autokult.pl/suv-y-w-warszawie-z-zakazem-propozycja-politykow-b--------e-duza-czesc-rynku-aut,6971525949393536a?fbclid=IwAR1yqpx-huBzE5rD3nRR9rqDbaXqT01JiuKiYHwr10kOhDFKbtUy_HTdwxA
Nie wiem czy jesteś ślepy, głuchy czy niedorozwinięty, ale właśnie o tym trąbią przeciwnicy stref w rozumieniu polskim
Obecnie realny koszt sensownego auta, które nie zostanie wykluczone przez strefy, określiłbym na mniej więcej 20 tysięcy. A co się stanie z rynkiem aut używanych na wieść o ustawowym zmieleniu wartości znacznej części aut do zera? Hmmmm ceny...