Wpis z mikrobloga

Według badania pracowni ARC Rynek i Opinia aż 55% Polaków pozytywnie postrzega zaangażowanie ORLENU w sponsorowanie kierowcy. Niemal co piąty badany wskazuje, że dzięki współpracy z Kubicą chętniej korzysta ze stacji paliw koncernu. Kubica cieszy się wielką sympatią Polaków, ale gwarantuje też zagraniczną ekspozycję marki koncernu i wzmacnia jej rozpoznawalność.

Łączna szacowana wartość zwrotu mediowego i pozamediowego, którą ORLEN osiągnie dzięki współpracy z kierowcą na polskim i zagranicznych rynkach wyniesie w roku 2023 ok. 68,5 mln zł.


No powidz synek kto tyle doł.

#f1 #wec #kubica #powrutcontent
  • 4
  • Odpowiedz
  • 4
@Gieekaa: 55% to nie aż, a ledwo. Zwrot 60 mln z inwestycji 100mln+ jest raczej słaby. Zwrot z rynku polskiego gdzie maja monopol nie ma znaczenia.
To jak chwalenie się ile pieniędzy z obywatela państwo wycisnęło.
  • Odpowiedz