Wpis z mikrobloga

mają nawet support na wykopie.


@MirkoLord: support, który odpisuje "napisz po weekendzie, bo u mnie działa, elo"

@lmh_ jak masz Orange to bierzesz orange. Potem cokolwiek, byle nie moico, bo awarie są co chwile.
  • Odpowiedz
@Ogau: mam od 5 lat i support nie dał dupy a miałem z nimi z 4-5 styczności. A co do awarii to średnio raz na pół roku jest jakieś wyłączenie w trakcie dnia.
  • Odpowiedz
@lmh_: Pracowałem w serwisie sieci komputerowej i jedyna opcja żeby dobrze wybrać dostawcę to zapytać sąsiadów ze swojej klatki, bo klatkę obok ten sam dostawca może mieć już inny węzeł albo inne urządzenia (np po awarii zmienili już na nowsze, albo mają wadliwy egzemplarz który jeszcze naprawiają czy restartują bo nie mają opcji jak wymienić jeszcze) i będzie to działać inaczej.
  • Odpowiedz
  • 0
@MirkoLord moico miałem na kłodzkiej i nikomu nie polecę, co chwile trzeba router logować w ich durnym portalu - po czym resetować router zeby zrobil reconnect - ha tfu
  • Odpowiedz
@lmh_: Co prawda ja na Móchoborze Małym, ale mam z Netia i chwale sobie. Przez dwa lata może były 4 przypadki, że nie było internetu z powodu awarii. Infolinia działa poprawnie, dwa razy korzystałem i po około 15 minutach czekania udało im się naprawić od razu.
  • Odpowiedz
@lmh_: bo ich światłowód ma najlepszą stabilność. Przez kilka lat miałem jedną, kilkusekundową przerwę. Potem zmieniłem mieszkanie i musiałem wybrać co innego. Najpierw moico, potem netia. Obie firmy są gorsze, ale netia i tak przebija moico o lata świetlne
  • Odpowiedz