Wpis z mikrobloga

Przypomniało mi się, czemu tak bardzo nie lubię wygenerowanych map. Podziemie wygląda jak podziurawiona gąbka, mnóstwo korytarzy które zaczynają się i kończą bez żadnego sensu, a na powierzchni jest niewiele lepiej. Bardzo generyczne rozstawienie budynków i duża powtarzalność tych z Hoty. Do tego zaznaczyłem, że chcę silnych przeciwników, ale chyba nie tego się spodziewałem, bo mnożnik tak #!$%@?ło, że po trzech miesiącach z 20 nag zrobiły się stacki po 250, a z entów prawie 500. Często pilnują po jednej grudce złota z jednym stosem drewna. Szkoda że jeszcze tak niedopracowany ten generator. Nie wiem czy będzie chciało mi się kończyć, bo wygenerowałem XL.
#homm3 #gry #heroes3
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Borealny: wbrew pozorom gdy poznasz szablony i to jak generowane są mapy, to jednak będą dość klarowne.
Przykładowo, na mapach generowanych losowo, każda droga prowadzi do miasta.
  • Odpowiedz
  • 1
@Borealny zależy od templa, jc jest proste, h3dmke czy 1mmke łatwo ogarnąć, 6lm10e czy mt nebula to już wymaga zaawansowanej znajomości grafu i rozpoznawania siły strażników.
  • Odpowiedz
@Borealny: liczba stworków na mapie rośnie o 10% co tydzień, zawsze tak było. a nagi czy enty, które tu wymieniłeś, należą do najłatwiejszych strażników na swoim poziomie. zamiast nich mogły być np. cyklopy i eee kapłani. btw normalnie nikt nie gra aż do 3 miesiąca, na takich XL-kach to 2-4 tygodnie gry są i koniec. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Begrezen jak ktoś jest obeznany w wygenerowanych mapach, to pewnie szybko mu pójdzie, ja się jeszcze nie orientuję. Wydaje mi się że mnożnik był zwiększony, bo namnażali się w szaleńczym tempie. Później już wszystko wybijałem mając 8 czarnych smoków, armageddon i ognistą kulę. Ale co to za radocha. Tylko teleportowałem się przez połacie mapy, bo nawet puszki pandory stały się przewidywalne i bardzo wtórne.
  • Odpowiedz