Wpis z mikrobloga

@Janusz_z_Galilei ja kupowalem w autoryzowanym sklepie zibi, z tego co pamietam wchodzisz na strone zibi wypelniasz formularz opisujesz problem,pakujesz kuriera i wysylasz do serwisu,ja wysylalem do sieradza,oni maja iles tam czasu na rozpatrzenie, u mnie to bylo tak ze najpierw otworzyli zegarek osuszyli i wyslali z powrotem, po jakims miesiacu znowu zaczal parowac, odeslalem znowu , wymienili koperte , za jakis czas znowu parowal, wyslalelm, przyslali nowy zegarek ale ten nowy
  • Odpowiedz
@mgr_rybak: @Janusz_z_Galilei: Odkopuję wiem, ale z tą gwarancją to mi się przypomniało jak przeczytałem jej zasady po usunięciu hologramu Zibi który pozostawił ślad "VOID".

Ta gwarancja to j----y żart, bo tam pisze że wymiana baterii i uszczelki nie jest objęta gwarancją i masz to robić na własną rękę, za to tracisz gwarancję jeżeli otworzysz zegarek, paragraf 22 jak z byka strzelił. xD

Poszczęściło się Zibi że są jedynym
  • Odpowiedz