Wpis z mikrobloga

W czwartek chce odebrać przesyłkę #inpost z #paczkomaty otwieram skrytkę - pusta. Oczywiście po zamknięciu drzwi w aplikacji adnotacja, że przesyłka odebrana. Telefon na infolinie - „kurier faktycznie nie włożył przesyłki, paczka będzie jutro w paczkomacie”. Na następny dzień cisza. Dzwonię a pani na infolinii, że „widzi zgłoszenie i trzeba czekać 48h na wyjaśnienie”. W razie czego złożyłem reklamacje na ich stronie(przesyłka warta 1000zł). Wczoraj ponownie zadzwoniłem na infolinie, pani stwierdziła, że „paczka się znalazła na oddziale i na kolejny dzień będzie w paczkomacie.” Wpisałem ten sam numer przesyłki na stronie i faktycznie status mimo iż był „doręczona” to pojawiły się następne typu „przesyłka w oddziale”, „wydana do doręczenia” itp. Dzisiaj odbieram przesyłkę i stwierdziłem, że była otwierana. Oryginalne taśmy sklepu przecięte, opakowanie rozdarte i sklejone zwyczajną taśmą do pakowania. Etykieta naklejona jedna na drugą ale sprawdzając pod światło widać iż jest to taka sama etykieta. Po telefonie na infolinie pani stwierdziła „że to normalne iż otwierają paczki żeby sprawdzić czy zawartość należy do odbiorcy”…zapytałem się czy nie łatwiej było sprawdzać po numerach przesyłki, bo zawartość nigdzie nie była napisana na etykiecie więc co im to dało, a tym bardziej że ze mną, ani ze sklepem nikt się nie kontaktował w sprawie zawartości…trochę to dziwne. Miał ktoś taką sytuację? Przesyłka po otwarciu w środku była ok, ale zdziwiła mnie cała ta sytuacja.
  • 4
  • Odpowiedz
@polancky: Jest to całkowicie normalne i jest to wina nadawcy. Był to tzw. dubel - dwie różne paczki miały tę samą etykietę. Kurier umieścił ją w paczkomacie a później, kiedy chciał umieścić tą drugą (ta sama etykieta, kod kreskowy, numer przesyłki itp) wyświetlił się mu komunikat "paczka oznaczona jako umieszczona, sprawdź zawartość skrytki). Opisuje obie jako dubel, zwozi na oddział, a tam obydwie paczki otwierają w celu sprawdzenia zawartości, żeby wiedzieć
  • Odpowiedz