Myślę, że nie pech a druciarstwo naszego bohatera uniwersum. W którymś z wcześniejszych odcinkach jak "świrowała elektrycznie" mu przyczepa to wymieniał bezpieczniki w aucie. Dodatkowo przyczepa spaliła dwie lawety elektrycznie. Więc jakaś ostatnia szara komórka powinna się zaświecić, że problem może być z przyczepą. Dodatkowo zapakowana jak cygański karawan (nie zdziwiłbym się jak by było przekroczone DMC) - jak to auto ma przepalać DPF jak jeździ pod takim obciążeniem? No i też
@MMaros mutlvian ma na haku 2 tony o ile przyczepa ma hamulce. Dolewanie oleju w bitdi to norma, vw podaje do 0.5litra na kazde tysiac km. Auto 2 tony+ przyczepa 2 to juz ten silniczek ma co ciaga, to nie dziwota ze mu bierze olej. Dpf w vw to dalej archaizm, auto bedzie jechać do momentu az filtr zabetonuje sie na amen, bez zadnych komunikatów. Jemu sie zabetonowal, egt poszlo w kosmos
@MMaros do tego auto POWINNO wymusic wypalanie nawet stojac w korku,tym bardziej pod takim obciazeniem jak przyczepa na haku, ale to szmelcvagen, przeplacona zabawka
@NitroLesnik: Aż sobie sprawdziłem te przyczepę ADRIA ALPINA 753 HK i DMC ma powyżej 2 ton. - Masa w gotowości do jazdy (kg): 2116. + załadowana na maksa - ciekawe ile w rzeczywistości ma.
@MMaros nie musisz miec c+e. Do osobowki wystarczy b+e, wtedy masz 3.5t + 2650kg przyczepe z hamulcem. Na samo b zestaw nie moze przekraczać 3.5t. Mysle, ze skoro jezdza tak po europie to musi miec papier. W Niemczech by go w życiu nie puścili nawet z pierdołą, co dopiero bez uprawnień
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link