Wpis z mikrobloga

Kupujecie rower do miasta, do tego idealny... Co powinien taki idealny rower mieć, a czego nie musi? Jak sądzicie? Bo jakoś nie mogę się zgodzić z autorem wpisu. A, że usunięto mój komentarz na tymże blogu, to pytam Was, bo może ja jestem jakiś inny.

Moim zdaniem nie tylko idealny ale i zwykły rower miejski (jeżdżę od wielu lat przez cały rok w zasadzie codziennie po mieście) powinien mieć: oświetlenie na dynamo w piaście, dzwonek, odblaski, pełne błotniki, bagażnik, a w polskich warunkach "infrastruktury rowerowej" może też średniej grubości opony.

Tu wpis (zdjęcie stockowe niekoniecznie związane): https://motor-land.com.pl/idealny-rower-do-miasta-czy-to-mozliwe-7-cech-najlepszego-roweru-miejskiego/
#rower #marin
Cyfranek - Kupujecie rower do miasta, do tego  idealny... Co powinien taki idealny ro...

źródło: rower_miejski

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Moim zdaniem nie tylko idealny ale i zwykły rower miejski (jeżdżę od wielu lat przez cały rok w zasadzie codziennie po mieście) powinien mieć: oświetlenie na dynamo w piaście, dzwonek, odblaski, pełne błotniki, bagażnik, a w polskich warunkach "infrastruktury rowerowej" może też średniej grubości opony


@Cyfranek: wielobiegową piastę, żeby łańcuch mógł być zabudowany; hamulce bębnowe/tarczowe, żeby były odporne na warunki pogodowe.

  • Odpowiedz
A, że usunięto mój komentarz na tymże blogu, to pytam Was, bo może ja jestem jakiś inny.


@Cyfranek: przecież to blog pod SEO, jedyne do czego to służy to udawanie przed wyszukiwarkami, że jest to wartościowa treść.
  • Odpowiedz
  • 1
@ujdzie: Tak, zdaję sobie sprawę z charakteru publikacji. Ale sprzedają poważną markę, więc myślałem, że trochę konstruktywnej krytyki jednak dopuszczają :(
  • Odpowiedz
@Cyfranek Jak pisał kolega niżej - typowa holenderka najlepiej z bagażnikiem z przodu (żeby widzieć czy nic Ci z niego nie wypada). Jakiś klasyczny cargo też spoko.
  • Odpowiedz
Moim zdaniem nie tylko idealny ale i zwykły rower miejski (jeżdżę od wielu lat przez cały rok w zasadzie codziennie po mieście) powinien mieć: oświetlenie na dynamo w piaście, dzwonek, odblaski, pełne błotniki, bagażnik, a w polskich warunkach "infrastruktury rowerowej" może też średniej grubości opony.


@Cyfranek: W skrócie, to powinny być Wigry 3, w możliwie najnowocześniejszym wydaniu.
Dodatkowa opcja okazjonalnego złożenia będzie super jak będziesz chciał rower zaparkować w piwnicy
  • Odpowiedz
@Cyfranek: osobiście nie wyobrażam sobie roweru do miasta bez jakiegokolwiek amortyzatora. Mam i amortyzowany, i taki ze sztywnym widelcem i niestety sztywny widelec to jest porażka gdy przyjdzie pojeździć po dziurawych krakowskich DDR z licznymi dziurami, wybojami powstałymi poprzez wypychanie nawierzchni przez korzenie, krawężnikami itd. Może są miasta z normalnymi ścieżkami, ale to miasto niestety chyba nigdy się takowych nie doczeka.
  • Odpowiedz
  • 0
@wykopyrek: Tak, sam mam Marina Presidio 3. Ale do jazdy po mieście musiałem mu domontować błotniki, dzwonek, bagażnik, światła. Miał cieniutkie opony i po kolejnych połamanych szprychach jeszcze opony zmieniłem. Więc niby spoko, ale roboty, czasu i kasy sporo musiałem dołożyć, żeby się nadawał do codziennej jazdy do roboty.
  • Odpowiedz
  • 0
@goferek: W moim Marinie nie było amora, więc po kolejnych połamanych szprychach zmieniłem opony na grubsze i jakoś dawał radę. Ale wcześniej miałem z amortyzatorem i fakt, czułem się bezpieczniej na krawężnikach i niespodziewanych dziurach. Z amorem to jednak mniej takich akcji, że z okazji dziury czy korzenia drzewa wybrzuszającego ścieżkę rowerową nagle chce wyrwać kierownicę z rąk. W sumie to też w idealnym miejskim w PL by się przydał.
  • Odpowiedz
  • 0
@pomaranczkawcurry: Z lampkami na baterie/akumulatory to jednak trzeba ciągle pamiętać, żeby zabrać, żeby były naładowane, żeby na mrozie nie zostawić. Parę razy po nocy musiałem przemykać gdzieś tam chodnikami, zamiast normalnie wracać ulicą. Bo akurat się rozładował przód czy tył. Od kiedy mam w piaście, to po prostu siadam i jadę i nie myślę, czy będą świecić czy nie, bo będą. Moim zdaniem to niesamowity komfort, a moc takiej porządnej
  • Odpowiedz
Moim zdaniem nie tylko idealny ale i zwykły rower miejski (jeżdżę od wielu lat przez cały rok w zasadzie codziennie po mieście) powinien mieć: oświetlenie na dynamo w piaście, dzwonek, odblaski, pełne błotniki, bagażnik, a w polskich warunkach "infrastruktury rowerowej" może też średniej grubości opony.


@Cyfranek: jak jeździłem rowerem praktycznie codziennie niezależnie od warunków, to z tej listy pokrywały się tylko błotniki. Mój idealny rower na codzienne dojazdy miał:
- oświetlenie na akumulatorki i baterie
- pełne błotniki
- stały
  • Odpowiedz
oświetlenie na dynamo w piaście, dzwonek, odblaski, pełne błotniki, bagażnik, a w polskich warunkach "infrastruktury rowerowej" może też średniej grubości opony.


@Cyfranek: piasta wielobiegowa i napęd na pasek
  • Odpowiedz
  • 0
@Lardor: Dopóki nie zabijają i nie trują ludzi, to nie miałaby ona sensu. Ale nie takie fikołki widać w czasie bieżącej kampanii. Możliwe, że ktoś to zgłosi i działacze będą Wykop zasypywać spamem na jej temat
  • Odpowiedz