Wpis z mikrobloga

Jest tu ktoś kto zna się na crossach? Szukam używanej 450 do 10k i chciałbym się dowiedzieć, którą markę omijać ze względu na jakieś wady. Wiem, że każdego trzeba remontować, ale chodzi mi bardziej o jakieś wady produkcyjne. Jakiś czas temu dowiedziałem się, że np. CRF mają jakieś wadliwe głowice. Ogólnie każde informacje na temat zakupu crossa mi się przydadzą. #cross #motocross #motocykle
  • 22
używka to loteria, kupisz i będzie służył, albo non stop sypał ( ͡° ͜ʖ ͡°) unikaj KTM do jakiegoś 2014 i starszych, lubią sie sypnąć. Poszukaj Suzuki RMZ, jest to prosta konstrukcja, ale dzięki temu mniej awaryjna
Jest tu ktoś kto zna się na crossach? Szukam używanej 450 do 10k i chciałbym się dowiedzieć, którą markę omijać ze względu na


@Miszor669: KAŻDA 450 do 10 tys będzie wymagała szybko generalnego remontu więc nie ma różnicy co kupisz.
Osobiście na twoim miejscu kupił bym jakaś 250 2T bo tam remont generalny we własnym zakresie zrobisz za 5-6 tys zł. A w 4 t jak zawory albo głowica zużyta to
@ja_tu_tylko_na_moment: @toniemojekonto1 @mpetrumnigrum @dzidek_nowak To mnie trochę zmartwiliście bo myślałem, że uda się coś kupić po remoncie, chociaż jak patrzę na ogłoszenia to wszystko jest po remoncie ( ͡° ͜ʖ ͡°) tylko części starych brak. Miałem cichą nadzieję na KTM SXF ale skoro do 2014 się sypią to zrezygnuję. Jakieś jeszcze rady? Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? Da się jakoś oszacować bez rozbierania co tam
@Miszor669: Po ch.. cross jak nie masz o tym świecie pojęcia?
Crossy są wyżyłowane a mocne crossy są dla ludzi którzy umieją im dać w palnik co męczy sprzęta do tego stopnia że taniej wychodzi opchnąć 3 letnią sztukę niż ją remontować.
Kup sobie jakieś enduro 250 4T lub setkę w dwupaku, naucz się a potem szukaj mocniejszego.

Gx
@mpetrumnigrum @dzidek_nowak To mnie trochę zmartwiliście bo myślałem, że uda się coś kupić po remoncie, chociaż jak patrzę na ogłoszenia to wszystko jest po remoncie ( ͡° ͜ʖ ͡°) tylko części starych brak. Miałem cichą nadzieję na KTM SXF ale skoro do 2014 się sypią to zrezygnuję. Jakieś jeszcze rady? Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? Da się jakoś oszacować bez rozbierania co tam w silniku jest
@Miszor669:

@Man_of_Gx: Poczytaj sobie jak ludzie odpowiadają, wyciągnij wnioski i wracaj na elektrodę


@Miszor669: zasadniczo to @Man_of_Gx ma rację tylko jak to on nie ubiera swoich myśli w przyjazne słowa.
Ale wracając do tematu.
Najlepiej będzie jak kupisz sobie hard enduro z homologacjelą abyś mógł sobie na 60 km dojechać na miejscówkę.
I teraz jeśli chcesz cokolwiek umieć technicznego a nie tylko palować po lesie w tą i z
@Miszor669: Pchasz się w hobby które jest fizycznie bolesne, albo od zmęczenia albo od kontuzji, w którym bez sporej psychicznej determinacji a nie zrobisz żadnych postępów w jeździe a masz problem z jednym szorstkim komentarzem?


Gx
@mpetrumnigrum: Miałem 120 kilo terenówki z +20 KM mocy i to jest za ciężkie do czegokolwiek więcej niż nauka jeżdżenia po miedzy, 100 kilo to max, zawias +40 mm średnicy i koło 30 KM jak ma iść po piachu bez przegrzania.

Gość nie ma pojęcia co nie przeszkadza mu pchać się w gips.
Już to widzę jak perswazyjnym tonem mu wytłumaczysz że źle robi :-)
Pan od raczej od niedawna na
Miałem 120 kilo terenówki z +20 KM mocy i to jest za ciężkie do czegokolwiek więcej niż nauka jeżdżenia po miedzy, 100 kilo to max, zawias +40 mm średnicy i koło 30 KM jak ma iść po piachu bez przegrzania.


@Man_of_Gx: tylko że hard enduro 125 waży więcej niż 100kg z płynami. Crosy 125 ważą mniej. Wiadomym jest iż czym lżejszy sprzęt tym łatwiej się jeździ.
@Man_of_Gx:

Pchasz się w hobby które jest fizycznie bolesne, albo od zmęczenia albo od kontuzji, w którym bez sporej psychicznej determinacji a nie zrobisz żadnych postępów w jeździe a masz problem z jednym szorstkim komentarzem?


Już dwoma komentarzami. Widać psychiczna determinacja do robienia postępów w motocrossie wypaliła Twoje ostatnie szare komórki i umiejętność czytania ze zrozumieniem. Tematem pytania było czego się wystrzegać przy zakupie crossa i jakich modeli unikać/zwracać szczególną uwagę.