Wpis z mikrobloga

Mediaexpert już zdradza ceny Dji Air 3 :-)

A te wyglądają następująco:
DJI Air 3 (RC-N2)- 5399zł
DJI Air 3 FMC (RC-N2)- 6599zł
DJI Air 3 FMC (RC2) - 7599zł

Tutaj opis ostatniej z powyższych wersji, czyli DJI Air 3 FMC RC2:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:XftIZh3bSMAJ:https://www.mediaexpert.pl/foto-i-kamery/drony-i-akcesoria/drony/dron-dji-air-3-fly-more-combo-rc-2&cd=10&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

#drony #dron #dji #djiair3
  • 12
  • Odpowiedz
  • 0
@fotograf_warszawiak: Faktycznie, linki z kopii pozamiatane, rano jeszcze oglądałem normalną wersję, teraz już (jak to wrzucałem) działał już tylko link do FMC z RC2, a teraz już w ogóle..
A co będzie kartą przetargową?
Trzy rzeczy:
1. Dwa obiektywy 1/1.3" (jeden z 3x zbliżeniem)
2. Czas lotu na 1 baterii do 48 min (jeśli dobrze pamiętam)
3. Najprawdopodobniej (bo nie wyobrażam sobie żeby nie
  • Odpowiedz
@husky83: jestem nowy w świecie dronów. Dlaczego DJI nie sprzedaje dronów bez kontrolerów? Kupiłem niedawno Mini 3 z tym kontrolerem z ekranem, który pewnie z Air 3 też będzie działać, dlaczego nie mogę kupić Air3 FMC, ale bez kontrolera? :D
  • Odpowiedz
  • 0
@fotograf_warszawiak: Dlaczego downgrade? Ze względu na wielkość matrycy?
Downgrade to na pewno nie będzie, bo jakość zdjęć podejrzewam, że będzie co najmniej porównywalna, a jakość filmów lepsza. Do tego dochodzi nowe oczko z zoomem, które da genialną perspektywę (już widzę ten efekt paralaksy) .

Mavic 3 - cóż, jednak zdecydowanie droższy i cięższy. Air idealnie pasuje mi wagowo/wielkościowo.
  • Odpowiedz
  • 0
Dlaczego DJI nie sprzedaje dronów bez kontrolerów?


@kuraku: Równie dobrze można powiedzieć "dlaczego Skoda nie sprzedaje samochodów bez kół? Mam komplet ze starego samochodu". Rozumiem co masz na myśli, tym bardziej, że jak ktoś rozbije drona to kontroler mu zostaje, a kupując nowego drona znowu kupuje kontroler.