Wpis z mikrobloga

Ostatnio w ręcę mi wpadł syntezator Электроника-ЭМ25 a po naszemu Elektronika em-25 i nie wiem co mam z nim zrobić, wiem tyle, że głos w nim nie działa. Można podłączyć do niego głośniki czy coś? Wgl. można coś na tym zagrać? Nie znam się na tym a dostałem to przypadkowo. #dj #audio #syntezatory
  • 15
  • Odpowiedz
@sensuel: Czyli ma wyjścia DIN. Jest kilka rozwiązań żeby sprawdzić czy to gada.

Możesz spróbować podłączyć go do starego wzmacniacza Unitry, w których to do początku lat 90 raczej używano DIN zamiast jacka. Z tego co pamiętam to czechsłowackie Tesle też miewały DIN.

Możesz kupić/zrobić przejściówkę DIN>jack

Możesz podpiąć słuchawki DIN. Poniżej wrzucam Ci foto z przetłumaczoną rozpiską wyjść z syntezatora.
G.....y - @sensuel: Czyli ma wyjścia DIN. Jest kilka rozwiązań żeby sprawdzić czy to ...

źródło: comment_vZwCMG1X195ROWCrZ2zvqp2WFw9HsSRi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Albo przerobić wyjścia z DIN na jacki, z tego co widzę po zdjęciach z google to ludzie robią takie przeróbki. Jak to zrobić? Nie wiem, trzeba googlować dalej.
  • Odpowiedz
@Gummy: Ok, wgl nigdy się takimi rzeczami nie interesowałem, nie wiem co na tym można zrobić. Co można do tego dokupić, żeby pobawić się w tworzenie muzyki? XD
  • Odpowiedz
@sensuel: Zależy czy chcesz to nagrać czy sobie poplumkać. Do zgrania będziesz potrzebował najlepiej 2 przejściówki din>duży jack żeby osobno mieć kanał lewy/prawy, do tego interfejs audio żeby przez niego puścić sygnał do kompa, a dalej DAW czyli program do tworzenia muzyki.
  • Odpowiedz
@Gummy: Dziś odebrałem przejściówke, "syntezator" działa z wyjątkiem jednego czarnego klawisza na środku. Tak się napaliłem a okazało się wielkie gówno, bardzo słabe brzmienie i myślałem, że będzie można lepiej sobie skonfigurować. Praktycznie nic nie będzie można zagrać bo brzmienie ma organów kościelnych.
  • Odpowiedz