Wpis z mikrobloga

#garmin #wahoo #bryton #karoo
#szosa #rower #kolarstwo

Niektórzy tu pytają jak to możliwe że komputerki rowerowe są takie drogie, kiedy profesjonaliści z powodzeniem jeżdżą ze sprzętem za 200Euro :)

źródło: Velofacts na podstawie zapisów ze #strava tegorocznego #tourdefrance
(w komentarzu druga, a właściwie pierwsza część zestawienia)
cultofluna - #garmin #wahoo #bryton #karoo
#szosa #rower #kolarstwo

Niektórzy tu pyt...

źródło: F0vmiHLXgAAI7lN

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cult_of_luna: te 130 to mają w swoich czasówkach z dużą dozą prawdopodobieństwa.
Małe, upchnięte w miejscu żeby nie zwiększać oporu a i tak pewno na ekranie waty czy prędkość tylko.
  • Odpowiedz
@cult_of_luna: W sumie to raczej z wozu dostają informacje i to bardziej wóz techniczny teamu ma wzgląd na wartości które generują więc obstawiam że więcej niż ten garmin 130 im nie trzeba
  • Odpowiedz
  • 0
@AlkoVelo: z samochodu to w sumie dostają info o sytuacji na trasie, czyli coś czego i tak żaden komputer im nie pokaże. Z kolei co do komputera, wszystko co muszą wiedzieć to Watty i tętno, a to pokaże każden przedpotopowy nawet sprzęt ;)
  • Odpowiedz
mnie rozwala że sporo jeszcze Garminów 130


@cult_of_luna: Ale to świetny komputerek, a w praktyce na szosie nie potrzebujesz jakichś map. Nawigacja w zupełności wystarcza (dla szosy, gravela), bateria 15h, wyraźny wyświetlacz, ogarnia wszystkie czujniki. To czego chcieć więcej?

Ja właśnie jestem zaskoczony, że sporo Garminów
  • Odpowiedz
  • 1
@cult_of_luna Było ostatnio na gcn, oczywiście pytali tych z wahoo, czyli ich sponsora, co mają na licznikach. Adam Yates i Mads Pedersen - głównie mają trasę przed sobą, by szybciej wiedzieć co ich czeka, a także podjazdy (coś jak ClimbPro w garminie), by ew. lepiej rozłożyć siłę na podjazdach. Reszta w zasadzie niepotrzebna w czasie wyścigu.
  • Odpowiedz