Aktywne Wpisy
zonobijca +248
Lewaki niby takie tolerancyjne, ale wspomnij, że zagłosowałeś na Hernik-Zajączkowską i już dostajesz łatkę spermiarza, który się naoglądał plakatów z nią i zagłosował penisem. Tymczasem prawdziwi spermiarze są na paradach gejów i lesbijek, bo jak nazwać kogoś, kto nie panuje nad swoim popędem i musi przebierać się za babę, psa albo helikopter. Ale to głosowanie na przeciętnie atrakcyjną, zadbaną kobietę, tylko bez kolorowego gówna zamiast włosów, kolczyka w piżdzie i tatuażu, nie
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Problem natury prądowej w samochodzie. Od jakiegoś czasu smaży mi się regularnie jeden bezpiecznik. Odpowiada za: Pompę wody (elektryczna), termostat, dwa czujniki wałków rozrządu i dwa czujniki fazy rozrządu.
Na początku wymieniłem alternator bo myślałem że nie ładuje aku, jakiś skok napięcia i cześć. Niedawno wymieniłem aku bo już był zjechany przez słabe ładowanie. Problem niestety nadal występuje.
Sprawdziłem dzisiaj podłączenia do tych sześciu komponentów za które odpowiada bezpiecznik i teoretycznie wyglądają ok (kable całe, wtyczki #!$%@? olejem ale to chyba nie jest przyczyną).
Mam diagramy ale jestem debilem i nie rozumiem ich zupełnie, znajdzie się dobra dusza która pomoże?
#elektrykasamochodowa #elektryka #mechanikasamochodowa #samochody #bmw #e60 #motoryzacja
Obstawiam problem z pompą wody, tam prąd jest największy. Tak właściwie, to dziwne że bezpiecznik od pompy i czujników wałków rozrządu jest ten sam ??
Jak problem nie występuje zawsze, musiałbyś włączyć funkcje max w mierniku, jeżeli posiadasz, i jeździć obserwować.
Tylko zobacz ile amper ma bezpiecznik, żebyś nie spalił miernika przy pomiarze. Te tańsze mają zazwyczaj około
Dam radę samą pompę ale chyba znalazłem przyczynę, choć nie jestem pewien czy to faktycznie może być winne. Zasilanie termostatu (na tej samej wiązce co pompy)