Wpis z mikrobloga

Hej Mirki i Mirabelki. Szukam jakiegoś etui z klawiaturą do iPada (9gen). Dlaczego pytam? Ponieważ ofert na Allegro jest sporo, a nie mam doświadczenia z takimi etui. Klawiatura musi być odłączana od etui (nie zawsze będzie potrzebna), bezpiecznie przeżyć transport, a jednocześnie dobrze, by etui pozwalało jakoś ustawić go jako podkładkę pod tablet. Ofert etui z klawiaturami jest dużo, nawet w kwocie ok. 100-150zł, ale nie chciałbym źle kupić. #apple #ipad #tablet #tablety
  • 8
@Kosiek30: przerabiałem ten dylemat rok temu i… skończyło się na sprzedaży iPada, bo na lapku wygodniej. A tak szczerze w tym budżecie będziesz miał bardzo kiepskiej jakości klawiaturę i to samo z etui. O ile klawisze mogą być Ok, tak nie wierzę w stabilność połączenia Bluetooth, choć mogę się mylić.

Być może ktoś się wypowie i będzie zachwalał któreś etui, ale rozważ opcję kupna zwykłego etui (lub jeśli masz - temat
  • 0
@Eshirael: Kupiłem właśnie iPada z ciekawości - pracuję raczej stacjonarnie i okazuje się, że laptop nie ma u mnie dużego zastosowania. Wręcz baterie się psuły (zepsułem chyba ze 2), bo laptop jako stacjonarka non stop pod prądem nie wpływa dobrze na baterię, a zbyt rzadkie używanie laptopa (może 2-3x w roku), też baterii nie służy.

Dlatego iPad, jako coś mobilnego na szybko. Podpiąłem niedawno zewnętrzną klawiaturę bluetooth i myszkę - nie
@Kosiek30: jak kupisz droższe dedykowane Logitech albo Apple to pewnie będzie ładnie, estetycznie. Etui magnetyczne z klawiaturą są super, ale raczej drogie. W Twoim budżecie masz na Allegro pewnie max 2 modele - zamów i najwyżej zwrot jeśli nie spełni oczekiwań. To będą tanie chińczyki ale za 150 zł naprawdę nie ma szans na żadne porządne etui z klawiaturą.