Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Witam wszystkich, chciałbym się przebranżowić i zacząć cos w IT. Jestem zielony a nawet seledynowy w tym temacie, cos tam ogarniam w kąkuter, ale nie jakieś programowanie czy inne tego typu rzeczy. A WIĘC.

- Od czego zaczać? Jak zacząć naukę programowania albo co dobrego na początek, by zacząć pracę w sektorze IT?
- Najbardziej interesowałaby mnie praca zdalna albo przynajmniej nauka zdalna (siedzę w Niemczech) jeśli się da
- Prosiłbym o jakieś linki lub informację jak i gdzie zacząć.
- Jeśli nie IT to co ? Jaka branża najlepsza albo dochodowa i najlepiej bym mógł pracować zdalnie (mam powoli dość dojeżdzania do roboty i robić od dzwonka do dzwonka, a tak to mam ochotę robić po 6-10-15h to sobię robię, niezależnie od kogoś)
#it #pracazdalna #programista15k #komputer #pracazdalna #zarabianie #anonimowe #pracabaza #informatyka #zarobki #piniondze #informatyk

Pozdrawiam



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 11
@mirko_anonim:
punkt 0. Jeżeli zadajesz takie pytania to znaczy, że kompletnie nie nadajesz się do IT. Piszę to jako osoba po przebranżowieniu, bez cienia ironii i złośliwości.
Wyszukiwanie informacji, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania przy użyciu google, a dzisiaj dodatkowo chat gpt to są tak oczywiste umiejętności dla każdego kto się interesuje IT, że wręcz jak czytam coś takiego to aż mnie krew zalewa, że taki ktoś myśli poważnie o IT.
@mirko_anonim: nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wysoko jest teraz postawiona poprzeczka dla juniorów. To co było trzeba umieć dosłownie parę lat temu a teraz to niebo a ziemia.

oczywiście jeśli chcesz spróbować to droga wolna. Jeśli masz dobrą pamięć i lubisz się uczyć to próbuj. zrób risercz co trzeba umieć i podejmij decyzję sam.