Wpis z mikrobloga

@megawatt: ciekawe. szczególnie że nasza infrastruktura nie pozwala na wykorzystanie takich danych lokalizacyjnych ( ͡° ʖ̯ ͡°) niemniej wychodzi że google i apple je generują i gdzieś wysyłają.
@blackangelPL: jest możliwość odpytania telefonu o lokalizację w ramach Emergency Location Service/Advanced Mobile Location gdzie telefon odpala GPS/wifi żeby ustalić dokładniejszą lokalizację. Tylko nie wiem czy to w Polsce działa i to nie było moje pierwsze połączenie ze 112 z tym telefonem/operatorem - i nigdy nic nie nabiło więcej. A zwróć uwagę że tam są dwa połączenia 20:00 oraz 20:10 i 2x się coś w bilingach odbiło
@megawatt: Są dwie opcje:
Nie masz danych w ramach swojego abonamentu, a telefon to nowszy Android i dzwoniąc na 112 wysyła informacje o swojej lokalizacji (AML), ale że nasze misie z MSWiA tego nie wdrożyły to dane idą w kosmos :)

A 1,1MB bo rozliczanie jest co x jednostek. Osobno dla pobieranych i wysyłanych.

Funfact, art 6 ustawy o systemie PRM mówi, że należy się Tobie zwrot tych kosztów jeśli telefon
Nie masz danych w ramach swojego abonamentu, a telefon to nowszy Android i dzwoniąc na 112 wysyła informacje o swojej lokalizacji (AML), ale że nasze misie z MSWiA tego nie wdrożyły to dane idą w kosmos :)


@insystem: mam nju mobile (czyli Orange pod inną marką), 60 GB/mc (a później lejek) - stanowczo więcej niż 1,1 MB ;>

na 112 poprzednio dzwoniłem w styczniu jak piesi sobie urządzili spacer po autostradzie
@megawatt: Być może jakiś dziwny APN czy jakaś dziwna transmisja. Nie powinno to się zdażyć. Albo w ramach AML idzie niestandardowy pakiet danych (np. WCDMA, ale telefony raczej tego nie mają, albo pakiet WAP, albo inny pakiet).
W związku z tym, że już nie zajmuje się 112 ani 999 zawodowo to nie jestem na czasie z regulacjami i technikaliami. A szczerze mówiąc, nie mam też ochoty pogłębiać wiedzy z zakresu AML