Aktywne Wpisy
Naproksen +1062
urarthone +744
News dnia to...
- Morawiecki będzie próbował utworzyć rząd 27.6% (807)
- Wyrzucenie 4 zawodników z U17 chwilę przed MŚ 3.4% (100)
- Znaleziono ciało poszukiwanego zabójcy 6-latka 9.1% (267)
- ZEA wysłały szpital do Gazy 1.1% (32)
- Złodziej książek z USA 4.1% (121)
- Microsoft chciał zaoszczędzić na pracownikach 1.6% (48)
- Turyści z Hiszpanii wracają ze sraczką 3.9% (115)
- Zrobił pranie sąsiadce, kiedy jej nie było 49.1% (1436)
1. Transfer Hamiltona do Ferrari.
Dla mnie jest to nie realne ponieważ żadnej ze stron się to nie opłaca. Hamilton jest stary i lubi gdy jest wszystko pod niego zorganizowane, a jak wiemy Ferrari jest burdel. Może i pieniądze by dostał duże ale prysła by jego legenda jaki to on dobry nie jest bo Scuderia nie dostarczyła by super bolidu, a za rywala miałby równie szybkiego jak nie szybszego od Russella kierowcę. I przechodzimy płynnie do Ferrari, oni musieli by się pozbyć Sainza( bo to on jest gorszym kierowcą i to jest fakt nie opinia)i mieli by dwóch kierowców nr 1 co jest dobre gdy mamy ogromną przewagę szybkości patrz ( merc na początku ery hybrydowej i tam Rosberg z Lulu mogli walczyć tak długo jak zbyt sie nie rozbijali bo zespół i tak wygrywał wszystko ) lub gdy się nie walczy o najwyższe stopnie i chodzi tylko o klasyfikacje konstruktorów. Do tego sam charakter Hamiltona że to on ma być w centrum, a nie zespoł jest komiczne bo mowa tu o Ferrari, w którym kierowca czy mechanik to trybik w wielkiej maszynie, a nie najważniejszy element. przynajmniej tak to wygląda ( patrz co sie stanie jak sie obrazi zespoł ) Do tego Leclerc nie mógłby w pełni rozwinąć potencjału bo Hamilton nie zgodzi się na pomagiera więc siłą rzeczy musiał by się ograniczać Charles albo zespoł go spowalniać co jest idiotyczne.
2. Honda ma ogłosić powrót do F1 z Astonem od roku 2026 w tym tygodniu.
Jest to bardzo dobra decyzja jeżeli okaże się prawdziwa ( raczej taka jest ale nigdy nie wiadomo) Honda wróci do F1 jako dostawca i będzie mogła konkurować z innymi producentami co nam urozmaici widowisko, a Aston Martin zyska niezależność od Mercedesa przez co będą mogli z nimi rywalizować na poważnie ( bo chyba nikt nie myśli, że taka sytuacja że Aston jest lepszy od merca utrzyma się długo xd ) Jedyny minus jaki dostrzegam to jeżeli powrócą to LM i zespoły stwierdzą , że skoro mamy Ferrari, Merca, Honde, RB, Renault i Audi jako dostawców to wystarczy i nie wpuszczą nowych zespołów czy producentów bo po co skoro będzie ich już 6 co jest liczbą większą o 50% niż obecnie.
bo skupiłem się na tym co zyskuje i traci Lewis i Ferrari gdyby do tego doszło.
Ma to sens i jest sensowne dla Leclerca ale dla Hamiltona i Ferrari nie. Obstawiam że Hamilton
@JuzefCynamon: Dla Ferrari również, bo..
Ferrari potrzebuje bardzo mocnych liderów, którzy pokierują grupą w dobrą stronę. Przypomnijmy sobie, kiedy ostatnio Ferrari odnosiło sukcesy? Za czasów dwóch Panów, co to potrafili w polityczne karty w grać.
Po prostu dla niego walka o 2 pkt to to samo co dla Schumachera walka o 9 lokatę, to niedopuszczalne.
Ogólnie nie lubię bambo fest, ale trzeba