Aktywne Wpisy
Kibice Realu to jest dla mnie odklejka zupełnie innej kategorii. Cały mecz klepani jak pośladki striptizerki, dogrywka na czas jak szczury i tylko autobus a teraz czytam NAJLEPSZY KLUB, CZAMPIONS MENTALITY, CARLO NAJLEPSZY TRENER xD
ja poerdole jestem Barceloniarz i umiem przyznać że zasłużenie wczoraj odpadli bo grali #!$%@?, Araujo dzban i Cancelo jeszcze większy, ale wy po tych meczach jakby zupełnie inną piszecie historie - do #!$%@? nędzy przyznajcie, że się
ja poerdole jestem Barceloniarz i umiem przyznać że zasłużenie wczoraj odpadli bo grali #!$%@?, Araujo dzban i Cancelo jeszcze większy, ale wy po tych meczach jakby zupełnie inną piszecie historie - do #!$%@? nędzy przyznajcie, że się
Linnior88 +2
Czy moglibyście założyć rodzinę z prostytutka jeśli okazałaby się wspaniała rodzinna kobieta ?
Rozważam dwie opcje:
1. Dojechać je w sezonie letnim i kupić premium zimówki z felgami stalowymi. Tu dylemat, R17 czy R16? Z tymi drugimi nie mam problemu.
2. Oddać opony tam gdzie ich miejsce, czyli do utylizacji i kupić premium letnie. 225/45 albo 245/40. Domyślam się, że ta druga lepiej wygląda, ale czy lepiej jedzie?
Ponieważ jeżdżę dużo i trochę naczytałem się o różnicach między oponami wielo- i jedno- sezonowymi doszedłem do wniosku, że i komfort większy, oszczędność na paliwie i bezpieczeństwo większe.
EDIT: Miała być ankieta z kciukiem w górę i w dół, ale Michał po pospinaniu W 2.0 na trytki smacznie śpi w serwerowni. Emotki nie działają, zero zdziwienia.
EDIT2: Ankieta dalej jest bo nie da się jej usunąć, także "????" to kciuk w dół, a "????" to kciuk w górę.
#motoryzacja #opony #wulkanizacja
Quo vadis?
@cwlmod: wiem, kupiłem na nich samochód więc nie było sensu ich ruszać. Teraz, ponieważ są trochę zjeżdżone chcę przejść na letnie/zimowe.
jeśli masz mocne auto, robisz duże przebiegi i nie ufasz wielosezonowym oponom z jakiegoś powodu - wymieniaj je. w innym przypadku polecam, sam używam, a mało nie jeżdżę ;)
i olej analizy internetowych
@SuperBasshunters Tak zrobię, muszę się zastanowić
2. 245 lepiej trzymają na zakrętach niż 225 ale czy jesteś rajdowcem? Ale jak coś to argument pozostaje, ale decyzja Twoja