Wpis z mikrobloga

@ewolucja_myszowatych: to niestety nie pomoge. do wiekszych projektow uzywam asset browsera i tam sie da takie rzeczy.

z linka nie korzystalem, zerknalem na szybko ale nie widze takiej mozliwosci.

btw. jakie zastosowanie tego jest? olbrzymi projekt z pomniejszymi plikami na ktorych pracuje kilka userow?
ja bym wyrzucil te przykladowe jajka do podmiany do osobnego pliku, zalinkowal i podmienil same jajka na object data z ziemniakow...

innego pomyslu na szybko nie mam
@Julek85: no właśnie to by miało wiele zastosowań, jesli masz np. obiekt w scenie sparentowany i polinkowany np. hookiem do innych obiektów to fajnie byłoby móc go podmienić tak żeby to wszystko zostało nienaruszone. Na teraz tak robię że podmieniam obiekt w pliku źródłowym tylko wtedy dotyczy to wszystkich obiektów zarówno ziemniaków jak i jajek. Brakuje mi funkcji w której mógłbym wskazać np. kilkanaście obiektów i podmienić je na inny plik
@ewolucja_myszowatych: cos mi tu do konca nie gra. jak linkujesz to nie mozesz przeciez edytowac zadnych wartosci (w tym trasforma itp.)

jaki wiec problem podmienic te obiekty w linkowanym pliku?

koniec koncow i tak musisz usunac te konkretne obiekty ze sceny wiec jest to doslownie 1 klik wiecej